افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
5

طرز تهیه کیک ساده / Tres Soute کیک فوق العاده ای بپزید که بسیار پف می کند

  • کد خبر : 300923
طرز تهیه کیک ساده / Tres Soute کیک فوق العاده ای بپزید که بسیار پف می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر اهل پختن کیک و شیرینی در خانه هستید، حتما با من هم عقیده هستید که این کار بسیار جذاب و مفرح است، بنابراین می توانید در زمان تهیه خمیر و منتظر پختن آن، کاملا در لحظه حضور داشته باشید. فکر نکنید لحظه ای را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر اهل پختن کیک و شیرینی در خانه هستید، حتما با من هم عقیده هستید که این کار بسیار جذاب و مفرح است، بنابراین می توانید در زمان تهیه خمیر و منتظر پختن آن، کاملا در لحظه حضور داشته باشید. فکر نکنید لحظه ای را تصور کنید که هویج و گردو را به خمیر کیک اضافه می کنید یا برای کیک لیمو پوست لیمو را رنده می کنید و مخلوط کیک یزدی را در کپسول های مخصوص آن بریزید… یا زمانی که عطر شیرینی و کیک های خانگی به مشام می رسد. متحول شد!

مواقعی پیش می آید که می خواهید کیک بپزید اما زمان و حوصله زیادی ندارید پس باید کیک ساده ای را انتخاب کنید که زمان زیادی نمی برد و به مواد زیادی نیاز ندارد. در این مطلب طرز تهیه کیک خونگی ساده را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه یک کیک خانگی ساده

2 فنجان ارد

3 عدد تخم مرغ

یک فنجان شکر

یک لیتر روغن مایع

نیم لیتر شیر

یک قاشق غذاخوری وانیل

بکینگ پودر 2 قاشق غذاخوری

یک قاشق چایخوری نمک

کیک ساده-1

طرز تهیه یک کیک خانگی ساده

مرحله اول

برای شروع، فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. سپس آرد و بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کرده و 2 یا 3 بار الک کرده و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

شکر، وانیل و روغن مایع را در یک کاسه عمیق بریزید و با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود. سپس شیر را اضافه کرده و مخلوط کنید. حالا تخم مرغ ها را یکی یکی به این مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا مخلوط و یکدست شوند.

کیک ساده-3

سطح سوم

مخلوط آرد و بکینگ پودر را در چند مرحله به مخلوط کیک اضافه کنید و در یک جهت با همزن یا آرام هم بزنید. در این مرحله نیازی به هم زدن زیاد نیست.

مرحله چهارم

کف و دیواره های قالب را با روغن مایع چرب کنید و کف قالب را با کاغذ روغنی پهن کنید. مایه کیک را به طور یکنواخت در تمام قسمت های قالب بریزید و در طبقه وسط فر قرار دهید.

کیک ساده-2

35 تا 40 دقیقه صبر کنید تا کیک پف کند و بپزد. بعد از این مدت در فر را باز کنید و با خلال دندان تست کنید که کیک ساده پخته شده است. اگر خمیر کیک به خلال دندان نچسبید، کیک خونگی ساده آماده است و می توانید آن را از فر خارج کنید.

مرحله پنجم

وقتی کیک خنک شد با احتیاط از قالب خارج می کنیم و به دلخواه برش می زنیم و در ظرف مورد نظر می گذاریم. نوش جان.

کیک-ساده-6

اگر به آشپزی علاقه دارید، در اینجا می توانید دستور پخت غذا، کیک، شیرینی و دسر را ببینید و استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.