افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

طرز تهیه کیک خونگی ساده با ماست/پفک زیاد و بافت و طعم این کیک بی نظیر است.

  • کد خبر : 363269
طرز تهیه کیک خونگی ساده با ماست/پفک زیاد و بافت و طعم این کیک بی نظیر است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر در حال خواندن این مطلب هستید، یعنی شما فردی هستید که در خانه کیک می پزی و باید به شما تبریک بگوییم! پخت کیک و شیرینی در خانه می تواند یکی از بهترین سرگرمی های ممکن باشد، زیرا پشت این کار باید عشق و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر در حال خواندن این مطلب هستید، یعنی شما فردی هستید که در خانه کیک می پزی و باید به شما تبریک بگوییم! پخت کیک و شیرینی در خانه می تواند یکی از بهترین سرگرمی های ممکن باشد، زیرا پشت این کار باید عشق و ذوق وجود داشته باشد که زیباست… چه برای خودتان آشپزی کنید و چه برای عزیزانتان، عشق و حوصله شما قابل تحسین است.

کیک های خونی زیادی وجود دارند که طعم بسیار خوبی دارند. کیک هویج و گردو، کیک کدو حلوایی، کیک وانیلی، کیک شکلاتی، کیک ردولوت و … خیلی کیک های خوشمزه دیگر که همگی خوشمزه هستند. کیک خونگی را می توان با شیر، آب و ماست تهیه کرد اما باید بگوییم کیک با ماست بافت نرم تری دارد. در ادامه طرز تهیه یک کیک عسلی ساده با ماست را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه یک کیک ساده با ماست

2 و نیم لیوان آرد

2 عدد تخم مرغ

یک لیوان شکر گرانول

یک لیوان ماست

یک فنجان روغن مایع

بکینگ پودر 2 قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری وانیل

پاستل ساد-4

طرز تهیه یک کیک خانگی ساده با ماست

مرحله اول

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و دو سه بار الک کرده و کنار می گذاریم. قالب کیک را با روغن و کمی آرد بپاشید.

مرحله دوم

شکر، وانیل و تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ بریزید و با همزن برقی مخلوط کنید. حدود 5 تا 7 دقیقه هم بزنید تا این مخلوط کرمی و کشدار شود.

مرحله سوم

روغن مایع و ماست را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کیک خونی ساده و مخلوط ماست کاملا یکدست شود.

پاستل ساد-1

مرحله چهارم

مخلوط آرد و بکینگ پودر را کم کم به مخلوط کیک اضافه کنید و به آرامی در یک جهت هم بزنید. در این مرحله بهتر است از همزن برقی آهسته یا همزن استفاده کنید تا شیرینی پفکی به خواب نرود.

مرحله پنجم

وقتی مخلوط کیک ماست ساده کاملا یکدست شد، آن را در قالب کیک بریزید و در فر از قبل گرم شده قرار دهید. حدود 40 دقیقه طول می کشد تا کیک خونی ساده پف کند و بپزد. بعد از این مدت با کمک خلال دندان بررسی کنید که کیک آماده است. اگر هیچ کدام از کیک به دندان نچسبید، کیک آماده است.

مرحله ششم

حالا کیک را از فر خارج کرده و پس از سرد شدن از قالب خارج کرده و در ظرف مورد نظر خود برش دهید. در صورت تمایل روی کیک خون ماست ساده را با کمی پودر قند و پودر پسته تزئین کرده و سرو کنید. نوشیدنی

پاستل ساد-3

اگر به آشپزی علاقه دارید صفحه آشپزی سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.