افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
5

طرز تهیه کیک اسفنجی گیلاس خوشمزه و خوش طعم/ کیک اسفنجی با عطر و بافت عالی و پف زیاد

  • کد خبر : 305784
طرز تهیه کیک اسفنجی گیلاس خوشمزه و خوش طعم/ کیک اسفنجی با عطر و بافت عالی و پف زیاد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پخت کیک با میوه های فصل یک سرگرمی بسیار جذاب برای عاشقان شیرینی پزی و شیرینی پزی است. به عنوان مثال، یک کیک توت فرنگی در بهار بپزید و اجازه دهید از عطر بی نظیر آن در خانه مست شوید. در اواخر بهار می توانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پخت کیک با میوه های فصل یک سرگرمی بسیار جذاب برای عاشقان شیرینی پزی و شیرینی پزی است. به عنوان مثال، یک کیک توت فرنگی در بهار بپزید و اجازه دهید از عطر بی نظیر آن در خانه مست شوید. در اواخر بهار می توانید با گیلاس تازه پای آلبالو درست کنید یا در فصل تابستان عطر پای گیلاس و پای زردآلو خانه شما را پر می کند… پای خرما و پای کدو حلوایی با طعمی خاص و عالی کیک های فصل پاییز و …

کاپ کیک های خونی پر از طعم های عالی هستند و اگر ذهن خود را به آن بسپارید، واقعاً خوب پف می کنند و بافت نرمی دارند. در این مقاله طرز تهیه پای آلبالو را به شما آموزش می دهیم. بعید است کسی طعم بی نظیر این کیک را از دست بدهد! تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه پای آلبالو

یک و نیم لیوان آرد سفید.

یک لیوان شکر

2 عدد تخم مرغ بزرگ

150 گرم کره

نصف لیوان ماست کامل

یک لیوان گیلاس بدون هسته

بکینگ پودر یک قاشق غذاخوری کامل

یک قاشق چایخوری وانیل

پاستل-البالو3

طرز تهیه پای گیلاس

مرحله اول

ابتدا آرد و مخمر را در ظرفی مخلوط کرده و سه بار الک کنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم

آلبالوها را در ظرفی بریزید و یک قاشق غذاخوری آرد سفید روی آنها بپاشید و به آرامی هم بزنید تا سنگین شوند. اگر آلبالوها خیلی ترش هستند، می توانید روی آنها کمی شکر بپاشید.

سطح سوم

کره ای که از یخچال خارج کردید و به دمای محیط رسیده بود را در ظرفی بریزید و شکر را به آن اضافه کنید. حالا کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ و شفاف شود.

پاستل-البالو6

مرحله چهارم

یکی از تخم مرغ ها را به همراه وانیل به مخلوط کره و شکر اضافه کنید و حدود یک دقیقه هم بزنید. سپس تخم مرغ دوم را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر هم بزنید.

مرحله پنجم

کمی ماست به مواد اضافه کنید و با همزن دستی یا همزن مخلوط کنید. حالا مقداری آرد اضافه کنید و در یک جهت هم بزنید. بقیه ماست را اضافه کنید و هم بزنید. سپس دوباره آرد را اضافه کنید. سعی کنید آرد را در سه مرحله و کم کم اضافه کنید و اگر خمیر به غلظت کافی رسید، بقیه آرد را اضافه نکنید. مواد را در یک جهت هم بزنید تا ترکیب شوند.

مرحله ششم

کف قالب مورد نظر را کاغذ چرب کرده و کاغذ و دیواره ها را با قلم مو کمی چرب کنید. حالا نیمی از مایه کیک را داخل قالب بریزید و آن را صاف کنید. نیمی از آلبالوها را روی سطح بریزید و با قاشق پخش کنید. مابقی مایه کیک را روی آلبالوها بریزید و بقیه آلبالوها را با قاشق روی سطح مایه کیک بپاشید.

پاستل-البالو1

مرحله هفتم

قالب کیک را چند بار روی کابینت بزنید تا هوای اضافی خارج شود. سپس قالب را به مدت 45 تا 50 دقیقه در فر با دمای 175 درجه سانتیگراد قرار دهید تا کاملا بپزد و پف کند.

مرحله هشتم

بعد از این مدت یک خلال دندان داخل کیک فرو کنید، اگر چیزی به کیک نچسبید کیک پخته و آماده است. کیک را از فر خارج کنید و در آشپزخانه بگذارید تا کاملا خنک شود. سپس دوباره در ظرف مورد نظر قرار دهید و با پودر قند، آلبالو تازه یا مربای آلبالو تزئین کنید. نوش جان.پاستل-البالو2



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.