افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
11

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

  • کد خبر : 14492
طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

طرز تهیه پنه آلفردو: پاستا پنه آلفردو از انواع پاستاهای خوش و دوست داشتنی مملکت بوده است که در همه جهان معروف گشته است، برای رویت از این آشپزی در امتداد امتداد با با با با با با. اسمارتک نیوز همراه باشید . مواد لازم برای ۴ نفر پاستا پنه ۱ بسته سینه مرغ ۲ […]

طرز تهیه پنه آلفردو: پاستا پنه آلفردو از انواع پاستاهای خوش و دوست داشتنی مملکت بوده است که در همه جهان معروف گشته است، برای رویت از این آشپزی در امتداد امتداد با با با با با با. اسمارتک نیوز همراه باشید .

مواد لازم برای ۴ نفر

پاستا پنه ۱ بسته
سینه مرغ ۲ تکه‌
قارچ ۴۰۰ گرم
شیر ۱ لیوان‌
خامه صبحانه ۱
پنیر خامه‌ای ۱ لیوان
کره ۳۰ گرم
سیر ۴ حبه‌
پنیر پارمزان نصف لیوان‌
آب لیمو ترش ۲ قاشق غذاخوری
جعفری ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه‌ به مقدار لازم
روغن زیتون یا مایعات به مقدار لازم

 

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

مرحله 1

نخست استخوان مرغ را بیرون می‌آورم پس‌ازآن بیفتک کوب اندکی می‌کوبیم تا نازک. در امتداد حبه سیر را رنده می کنیم به همراه اندکی نمک و سیاه را به صورت کامل روی همه گوشت های مرغان می کنیم.

مرحله 2

در دنباله روغن زیتون یا روغن روغن‌ به ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو روی مرغ می‌ریزم و دوباره روی مرغ می‌خوریم. .

مرحله 3

پس از یک ساعت اندکی روغن در تابه خوب میریزم و مرغ را سرخ می نمایم تا دوش طلایی شود، آنوقت مرغ را از تابه بیرون میآورم و به شکلی که می زنیم و کنار می آید.

مرحله 4

در حال حاضر کره را به تابه می‌افزایند و قارچ‌های خرد شده را به کره‌ای اضافه می‌کنند برای مشکی نشدن قارچها یک قاشق غذاخوری آبلیمو هم اضافه می نماییم . بعد از این که قارچ را خیلی خوب می‌توانیم کنار بگذاریم.

مرحله 5

تابه را می‌سازیم یا یک تابه دیگر روی می‌گذاریم و مقداری یا کره‌ درون تابه می‌ریزم بعد از سیرها را رنده می‌کنیم و به تابه اضافه می‌کنیم. .

مرحله 6

اکنون پنیر ای را به همراه خامه‌ای اضافه می‌کنیم و زیبا قاطی می‌کنیم شیر را اضافه می‌کنیم و می‌کنیم سس روی دما اندکی غلیظ غلیظ. اکنون اندکی نمک و فلفل سیاه به سس اضافه می نماییم و در نهایت قارچها را میریزم .

مرحله 7

حالا پاستا را مطابق گفته روی بسته در جوش‌ می ریزیم تا به کامل نرم و قابل استفاده گردد آن‌وقت به سس خامه و قارچ که هنوز روی دما کم کم خواهد بود بود افزون می می. در اخر مرغ سرخ‌گردنه را به همراه پنیر پارمسان اضافه می‌کنیم و پاستا را با جعفری می‌می‌می‌می‌می‌می‌می‌می‌کنیم.

The post طرز تهیه پاستا پنه آلفردو appeared first on اسمارتک نیوز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.