افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

طرز تهیه نارگیل هویج خوشمزه / نارگیل نارگیل و سیب زمینی سبزی چقدر است؟ یک کوکی جدید امتحان کنید

  • کد خبر : 312684
طرز تهیه نارگیل هویج خوشمزه / نارگیل نارگیل و سیب زمینی سبزی چقدر است؟  یک کوکی جدید امتحان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- تنوع زیاد نارگیل باعث شده تا به غذایی محبوب در بین خانواده ها تبدیل شود و وقتی خانم های خانه دار وقت زیادی ندارند، به فکر تهیه یک نارگیل خوشمزه برای ناهار یا شام می افتند. کوکی های خوشمزه را می توان تقریباً از هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- تنوع زیاد نارگیل باعث شده تا به غذایی محبوب در بین خانواده ها تبدیل شود و وقتی خانم های خانه دار وقت زیادی ندارند، به فکر تهیه یک نارگیل خوشمزه برای ناهار یا شام می افتند. کوکی های خوشمزه را می توان تقریباً از هر غذایی از جمله گوشت، سبزیجات و لوبیا درست کرد. نارگیل گیاهی جایگاه اول را در بین نارگیل و نارگیل سیب زمینی، نارگیل عدس، نارگیل پیاز و نارگیل گوشتی نیز جایگاه های زیر را به خود اختصاص داده اند.

آیا طرفدار امتحان طعم های جدید هستید یا نه؟ وقتی نام کاکائو را می شنوید، فقط به فکر کاکائو گیاهی و کاکائو سیب زمینی می افتید یا لیست بلندبالایی از کاکائوها دارید که همه آنها را امتحان کرده اید؟ کاکائو هویج یک کاکائو کم شناخته شده است که طعم بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می کنیم آن را طبق این دستور درست کنید و احتمالا در لیست غذایی خانواده شما قرار خواهد گرفت! این آموزش ویژه و خلاقانه را از دست ندهید.

مواد لازم برای تهیه کیک هویج

300 گرم گوشت چرخ کرده

3 عدد هویج

2 عدد تخم مرغ

یک پیاز

یک چهارم پیمانه آرد نخودچی

یک قاشق غذاخوری زعفران آماده شده

نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه

روغن مایع به مقدار لازم.

kuku-havij-7

طرز تهیه کاکائو هویج

مرحله اول

هویج ها را پوست بگیرید و رنده کنید. پیاز را پوست گرفته و رنده کنید، سپس آب آن را بگیرید. آرد نخودچی را الک کرده و کنار بگذارید.

مرحله دوم

گوشت چرخ کرده، هویج رنده شده و پیاز و آرد نخودچی را در ظرفی بریزید و مخلوط کنید. زعفران دم کرده، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید و هم بزنید.

kuku-havij-1

سطح سوم

تخم مرغ را بشکنید و هویج را به مخلوط کاکائو اضافه کنید. سپس با چنگال هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط شوند. سپس با دستان خود خمیر کاکائو را ورز دهید تا مواد چسبنده شوند.

مرحله چهارم

در ماهیتابه کمی روغن بریزید و روی حرارت بگذارید تا داغ شود. وقتی داغ شد تمام مخلوط کاکائو را یکباره داخل تابه بریزید و بلافاصله با پشت قاشق مواد را صاف کنید. آن را در تابه بریزید و حرارت را کم کنید.

kuku-havij-3

مرحله پنجم

وقتی یک طرف نارگیل سرخ شد یک دیسک مناسب در دهانه تابه قرار دهید و نارگیل را با احتیاط بچرخانید تا طرف دیگر نارگیل هویج هم سرخ شود سپس نارگیل را در ظرف مورد نظر برگردانید و برش دهید و با تازه سرو کنید. نان و سالاد فصل. نوش جان.

kuku-havij-6

اگر به آشپزی علاقه دارید، تمام دستور العمل های غذایی عالی را در اینجا دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.