افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
8

طرز تهیه سالاد کینوا با سیب زمینی تنوری; طعم عجیب آن روح و روان شما را نابود می کند!

  • کد خبر : 19085
طرز تهیه سالاد کینوا با سیب زمینی تنوری;  طعم عجیب آن روح و روان شما را نابود می کند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رژیم کتوژنیک یکی از سالم ترین و موثرترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن و مهمتر از همه داشتن زندگی سالم و سالم است، به همین دلیل مملو از دستور العمل ها و غذاهای سالم و مغذی است که بسیاری از آنها طعم های فوق […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رژیم کتوژنیک یکی از سالم ترین و موثرترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن و مهمتر از همه داشتن زندگی سالم و سالم است، به همین دلیل مملو از دستور العمل ها و غذاهای سالم و مغذی است که بسیاری از آنها طعم های فوق العاده و جدیدی دارند. ما به خوردن گوشت و مرغ عادت کرده ایم. یکی از این دستورهای ناب و خاص، سالاد کینوآ با سیب زمینی تنوری است. تهیه آن، عمدتاً برای سالاد، ممکن است کمی طول بکشد، اما بسیار جهانی است و طعم درجه یک دارد، بنابراین به راحتی می تواند جایگزین غذای اصلی، به خصوص شام شود. در زیر طرز تهیه این سالاد درجه یک را به اشتراک می گذاریم، اگر دوست دارید طعم های جدید را امتحان کنید، این دستور را از دست ندهید.

مواد اولیه مورد نیاز:

مواد تشکیل دهنده سالاد

سیب زمینی کوچک: 2 عدد.

نمک: 1/2 قاشق چایخوری

فلفل: 1/2 قاشق چایخوری

روغن زیتون: 1 تا 2 قاشق غذاخوری

کینوا: 1 فنجان

آب لیمو: 1/2 لیوان

فلفل دلمه ای: 2 عدد

قارچ: 230 گرم

روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری

آویشن: 1 قاشق چایخوری

نمک: 1/4 قاشق چایخوری

فلفل: 1/4 قاشق چایخوری

پودر سیر: 1/4 قاشق چایخوری

نخود پخته: 400 گرم

روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری

نمک: 1/4 قاشق چایخوری

فلفل: 1/4 قاشق چایخوری

پاپریکا: 1/4 قاشق چایخوری

گوجه گیلاسی: 1 فنجان

زیتون: 1/4 فنجان

جعفری: به مقدار لازم

به گزارش شایانانیوز، در نظر داشته باشید که برخی از مواد باید در چند مرحله اضافه شوند، به همین دلیل مقدار مورد نیاز در هر مرحله را جداگانه ذکر می کنیم.

مواد لازم برای سس

ماست ایسلندی: 1 فنجان

عسل: 2 قاشق چایخوری

پودر سیر: 1/4 قاشق چایخوری

نمک: مقدار مورد نیاز

طرز تهیه سالاد کینوا با سیب زمینی

آماده سازی:

برای تهیه این سالاد بی نظیر در مرحله اول سیب زمینی ها را به چهار قسمت تقسیم می کنیم و به همراه روغن زیتون و 1/2 قاشق چایخوری نمک و فلفل داخل سینی فر می گذاریم و سینی را به مدت حدود 20-25 در فر می گذاریم. دقیقه حرارت را روی 200 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا سیب زمینی ها برشته شوند.

در مدتی که سیب زمینی ها در فر هستند، کینوآ را با آب بپزید و سپس صبر کنید تا خنک شود. بعد از پختن کینوا آبلیمو را به آن اضافه کنید. در تابه ای دیگر فلفل ها و قارچ ها را با روغن زیتون، نمک، فلفل، پودر سیر و آویشن روی حرارت متوسط ​​حدود 6 تا 8 دقیقه تفت دهید. در مرحله بعد به سراغ نخود پخته شده می رویم و در تابه ای مناسب با روغن زیتون و نمک و فلفل و پاپریکا به مدت 3-4 دقیقه تفت می دهیم.

در این لحظه تمام موادی را که در مراحل مختلف تفت داده و آماده کرده ایم به همراه سیب زمینی هایی که تا به حال آماده کرده ایم در ظرف سرو می ریزیم و کمی جعفری و زیتون و گوجه گیلاسی اضافه می کنیم سپس در مرحله آخر سس را آماده می کنیم. برای تهیه سس کافیست تمام مواد اولیه ذکر شده را در ظرف مناسبی بریزیم و هم بزنیم تا خوب یکدست شوند و می توانیم سس خود را روی سالاد بریزیم.

طرز تهیه سالاد کینوا با سیب زمینی

سالاد کینوا با سیب زمینی سوخاری آماده، خوشمزه و مقوی است، امیدواریم از طعم این سالاد فوق العاده لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.