افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، سریع و آسان

  • کد خبر : 162693
طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، سریع و آسان

رول لازانیا ساده ترین راه برای پخت لازانیا با همان فیل های خوشمزه مانند گوشت چرخ کرده و پنیرهای مختلف است. مواد لازم برای تهیه رول لازانیا بدون فر شامل مواد لازم برای تهیه سس می باشد. طرز تهیه رول لازانیا بدون فر 1. محیط را آماده کنید در مرحله اول طرز تهیه رول لازانیا، […]

رول لازانیا ساده ترین راه برای پخت لازانیا با همان فیل های خوشمزه مانند گوشت چرخ کرده و پنیرهای مختلف است.

مواد لازم برای تهیه رول لازانیا بدون فر

طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، سریع و آسان

شامل مواد لازم برای تهیه سس می باشد.

طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، سریع و آسان

طرز تهیه رول لازانیا بدون فر

طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، سریع و آسان

1. محیط را آماده کنید

در مرحله اول طرز تهیه رول لازانیا، درست مثل طرز تهیه لازانیا با مرغ در رستوران بدون فر، ابتدا پیاز را خلالی کرده و در تابه ای که داخل آن روغن ریخته اید تفت دهید. وقتی پیاز طلایی شد گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ آن کاملا تغییر کند.

در آخر نمک و تمام ادویه ها را اضافه کنید. حالا قارچ و فلفل خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید و وقتی نرم شدند پاستا را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید.

2. لازانیا را آبکش کنید

آب و روغن و نمک را در قابلمه مناسبی بریزید و بگذارید بجوشد سپس ورقه های لازانیا را به مدت 3 تا 4 دقیقه در آن قرار دهید و اجازه دهید کمی نرم شوند سپس به آرامی آبکش کنید.

3. سس را آماده کنید

در این مرحله از طرز تهیه رول لازانیا بدون فر، نوبت به تهیه سس بشامل می رسد. برای تهیه سس، یک قاشق غذاخوری کره را در تابه آب کنید، سپس ۲ قاشق غذاخوری آرد را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

در آخر یک لیوان شیر را کم کم اضافه کنید تا مواد کاملا یکدست شود سپس مقداری ادویه مناسب مانند نمک، فلفل، پودر سیر اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید کمی پنیر پارمزان یا خامه ای به این مخلوط اضافه کنید. تکنیک های تهیه سس بشامل را در کتاب کاله بخوانید.

4. رول ها را آماده کنید

حالا نوبت به تهیه رول های لازانیا می رسد برای این کار یک ورقه لازانیا را روی سطح صافی قرار دهید و ابتدا یک لایه سس بشامل روی آن بمالید سپس یک لایه از مخلوط گوشت را بریزید و نصف ورقه پنیر چدار را بریزید و روی آن بگذارید. لازانیا را حلقه حلقه کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که ورقه های لازانیا تمام شود.

5. رول های لازانیا را در قابلمه بپزید.

در مرحله آخر طرز تهیه رول لازانیا بدون فر باید کف قابلمه ای که می خواهید لازانیا بپزید یک لایه سس بشامل بریزید و سپس رول های آماده شده را بچینید. در آخر یک لایه نازک دیگر از سس بشامل روی رول ها بریزید و سپس پنیر پیتزا را روی رول بریزید و در تابه را به مدت 35 تا 40 دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا بپزد.

نکات اضافی برای درست کردن رولاپ لازانیا

تهیه رول لازانیا بدون فر کار نسبتاً ساده ای است که حاصل آن یک غذای خوشمزه و بسیار پرطرفدار است، پس حتما با طبخ این غذا به سفره خود و خانواده تان رنگ بدهید.

تهیه رول لازانیا بدون سس

اگر وقت ندارید و می خواهید لازانیا رول شده بدون پخت خود را بدون سس بشامل درست کنید، می توانید به جای سس بشامل کمی سس قرمز تهیه کنید که ترکیبی از پاستا و پیاز سرخ شده و حتی کمی گوشت چرخ کرده است. حتی گوشت را بردارید و از آن استفاده کنید و با نمک و فلفل و ادویه مزه دار کنید.

طرز تهیه لازانیا در تابه دو طرفه یا در ظرف پیرکس بدون فر

برای تهیه رول لازانیا بدون فر می توانید از ماهیتابه معمولی استفاده کنید یا آن را در ماهیتابه دو طرفه قرار دهید پس با سلیقه خود انتخاب کنید. اما اگر از ظرف پیرکس استفاده می کنید باید دقت کنید که باید ظرف پیرکس را در قابلمه ای سه پایه قرار دهید و آب جوش را داخل آن بریزید تا لازانیا دم بکشد و با حرارت متوسط ​​بپزد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.