افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

طرح و رنگ لاک برای تزیین عید فقط اینا/ناخنتون کوتاه یا بلند باشه

  • کد خبر : 207004
طرح و رنگ لاک برای تزیین عید فقط اینا/ناخنتون کوتاه یا بلند باشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب داریم به عید نزدیک می شویم و خانم های زیادی در حال انتخاب استایل، اکسسوری و لاک ناخن خود هستند. بله، شما چه فکر می کنید؟ خانم ها به راحتی می توانند چند ساعت به این فکر کنند که چه بپوشند و چه چیزی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب داریم به عید نزدیک می شویم و خانم های زیادی در حال انتخاب استایل، اکسسوری و لاک ناخن خود هستند. بله، شما چه فکر می کنید؟ خانم ها به راحتی می توانند چند ساعت به این فکر کنند که چه بپوشند و چه چیزی بپوشند و برای آن برنامه ریزی کنند. اما یکی از مهم ترین قسمت های استایل هر خانمی بدون شک لاک ناخن اوست که با توجه به مکانی که می رود، مدل و رنگ لباس، رنگ پوست و مدل انگشتانش و … آن را انتخاب می کند. ، و برای او بسیار مهم است. عید هم یکی از مهم ترین مناسبت های ما ایرانی هاست. استایل کردن در تعطیلات عید بسیار سخت است.

این احتمال که امشب در خانه اقوام پدری تان باشید و فردای آن روز به خانه اقوام مادری تان دعوت شوید و تعدادی از مهمانان هم همین طور باشند، اصلا بعید نیست! به همین دلیل باید متفاوت باشد و لاک ناخن یکی از عناصری است که می تواند ظاهر ما را فوق العاده متفاوت کند و با حضور کمش تنوع زیادی به ما بدهد.

به نظر شما چه رنگ و طرح لاک هایی می تواند برای عید مناسب باشد؟ اگر این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده است، حتما با مقاله ما ادامه دهید تا پاسخ سوال ما را دریافت کنید.

لاک ناخن با رنگ قرمز؛ دختران

لاک قرمز قطعا یکی از پرطرفدارترین رنگ ها به حساب می آید، زیبایی آن حد و مرزی ندارد و هرگز از مد نمی افتد. امسال در میان رنگ های پرطرفدار لاک، قرمز گیلاسی بسیار خودنمایی کرده است، رنگی که برای انواع مهمانی ها و قرارهای عاشقانه مناسب است و زیباترین دختر روی کره زمین شد! در واقع من شخصا از اول عید این رنگ را روی ناخن هایم می گذارم و تا آخر عید نگه می دارم چون با هر رنگ و مدلی مناسب هر استایلی است و می تواند دست من و شما را جلوه دهد. ناهمسان. رنگی که هست دو سه درجه روشن ترش کن که خیلی قشنگه.

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن این بار با طراحی مینیمالیستی بهاری

طرح های مینیمالیستی و گلدار برای فصل بهار یکی از جذاب ترین ایده هایی است که می توانید برای مهمانی ها و حتی مسافرت ها در ایام عید از آن استفاده کنید و با انواع سبک ها ترکیب کنید. اگر از طرفداران سبک و لباس های ساده هستید، باید بدانید که طرح های مینیمال لاک برای شما مناسب است و از طرف دیگر، اگر نمی خواهید ژل روی ناخن های خود بزنید، می توانید لاک مورد نظر خود را در آن بزنید. بسیار ساده و زیبا ، یا با کمی طراحی برای انجام آن از نقش های بسیار ساده و آسان استفاده کنید.

اما فراموش نکنید که برای اکثر این سبک از طراحی ها باید لاک پایه را انتخاب کنید تا بهتر بتوانید به خواسته خود برسید.

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن ژل یخ کریستال.

یکی از جذاب ترین گزینه ها برای عید امسال، استفاده از لاک ناخن یخ ژل است که ظاهر شما را زیباتر می کند و کمی زیباتر از آنچه هستید به نظر می رسد. اما نکته اینجاست که اگر امکانات این کار را ندارید باید به سالن بروید و از لاک ناخن استفاده کنید زیرا این نوع لاک ها معمولا ماندگاری بالایی دارند و می توانید با خیال راحت ژل را انتخاب کنید!

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن مریم گلی و خاکستری برای عید

اگر قصد دارید کل عید را در سفر بگذرانید، پیشنهاد می کنیم ناخن های خود را به رنگ سبز مریم گلی رنگ کنید که به سبز مریم گلی نیز معروف است. یا شاید از لاک خاکستری استفاده کنید که ترکیبی از سایه های خاکستری، شیری و بژ است.

این رنگ ها رنگ های بهاری هستند که ما را به یاد طبیعت می اندازند، در عین حال خیلی راحت با هر رنگ لباسی ترکیب می شوند و ما را مجبور به تغییر نمی کنند.

لاک ناخن مناسب عید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.