افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

طرح فاصله و دوستی دامپزشکی در مدارس مازندران اجرا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405669
طرح فاصله و دوستی دامپزشکی در مدارس مازندران اجرا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حمزه آقاپور کاظمی پیش دیر سه شنبه گفت بیا وی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح دامپزشکی دوری و دوستی در مدارس استان خبر داد و افزود: مرحله اول این طرح به مناسبت هفته دامپزشکی اجرا شد که طی آن بیش از 1600 دانش آموز از استان مازندران در این طرح […]

به گزارش خبرنگار مهر حمزه آقاپور کاظمی پیش دیر سه شنبه گفت بیا وی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح دامپزشکی دوری و دوستی در مدارس استان خبر داد و افزود: مرحله اول این طرح به مناسبت هفته دامپزشکی اجرا شد که طی آن بیش از 1600 دانش آموز از استان مازندران در این طرح شرکت کردند. پروژه دامپزشکی دوری و دوستی با هاری و خطرات بازی و نزدیکی به سگ بی صاحب ملاقات کرد

وی ادامه داد: طبق برنامه کوچک در ادارات دامپزشکی شهرستان و با هماهنگی آموزش و پرورش آن شهرستان، کارشناسان و ناظران بهداشتی دامپزشکی در 14 شهرستان و کمک به 20 آموزشگاه، ضمن آشنایی دانش آموزان با بیماری های شایع در بین انسان ها، توصیه های بهداشتی و کاهش وقوع احتمالی انجام شد. خطرات برای حیواناتی که در طبیعت ظاهر شده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با اشاره به اجرای دوره آموزشی، ترویجی و توانمندسازی کرگانان وی در مازندران گفت: 127 دوره آموزشی و ترویجی مرتبط با بهره برداران فنی بهداشتی و مسئولین بخش خصوصی دامپزشکی مازندران، 17 دوره آموزشی برای توانمندسازی کارکنان اداره کل دامپزشکی مازندران. و 13 دوره آموزشی از سازمان دامپزشکی کشور که طی آن 13 میلیون و 1752 نفر ساعت ها آموزش دیده اند.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ویژه توانمندسازی کارکنان گفت: با توجه به تغییر دستورالعمل ها و به روز رسانی سامانه های تخصصی مرتبط با حوزه دامپزشکی و لزوم پاسخگویی شایسته و صحیح به مراجعین. در ادارات کل و در شهرستان ها با هدف افزایش سطح رضایت. افسردگی کارکنان خدمات ارائه شده در سطح استان، این اداره کل برگزاری دوره های آموزشی را با جامعه هدف دامپزشکی مازندران در زمینه های نظارت، تشخیص و درمان، بهداشت و مدیریت بیماری های دام و طیور، زنبور عسل، قرنطینه آغاز کرده است. . و ایمنی بیولوژیکی و مسائل مالی.

مدیرکل دامپزشکی مازندران درباره لزوم ارتقای دانش، بازآموزی و ارتقای کیفی مسئولان فنی بهداشتی بخش خصوصی و آشنایی با آخرین دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور گفت: 127 دوره آموزشی با حضور 1773 تکنسین بهداشتی واحدهای مرغ گوشتی و مادر، جوجه کشی، کارخانجات خوراک دام، کشتارگاه طیور و واحدهای برش و بسته بندی فرآورده های خام دامی زیر نظر پزشکان و متصدیان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.