افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخوردار کشور با همکاری گروه های جهادی آغاز شد

  • کد خبر : 398720
طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخوردار کشور با همکاری گروه های جهادی آغاز شد

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه بازدید از پنجمین مرحله طرح لبخند برکت گفت: بنیاد برکت اقدامات خوبی در حوزه های درمانی و بهداشتی انجام داده است. ، و طرح لبخند برکت یکی از این اقدامات است. وی گفت: در طرح لبخند برکت به دلیل گرانی و […]

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه بازدید از پنجمین مرحله طرح لبخند برکت گفت: بنیاد برکت اقدامات خوبی در حوزه های درمانی و بهداشتی انجام داده است. ، و طرح لبخند برکت یکی از این اقدامات است.

وی گفت: در طرح لبخند برکت به دلیل گرانی و نبود پوشش بیمه ای دندانپزشکی، خدمات دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار کشور توسط گروه های جهادی تحت حمایت بنیاد برکت به صورت رایگان ارائه می شود و این کار در حال انجام است. در این کمپین 85 هزار خدمات دندانپزشکی به 58 هزار نفر از نیازمندان مناطق محروم به ارزش 55 میلیارد تومان ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: تا پایان سال 100 هزار خدمات دندانپزشکی به 70 هزار نفر از نیازمندان مناطق محروم به ارزش 60 هزار میلیارد ریال ارائه می شود.

مدنی همچنین از آغاز طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخوردار کشور با همکاری 14 هزار گروه عمومی تخصصی خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم تا یک سال از اجرای طرح غربالگری سرطان دو هزار نفر نیاز به درمان داشته باشند. بلاعوض شما با مرکز جامع سرطان برکت معرفی می شوید.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حال حاضر با 300 گروه جهادی همکاری دارد، گفت: با همکاری موسسات خیریه در حوزه شنوایی سنجی شروع کرده ایم که شامل کاشت حلزون، تامین قطعات بعد از کاشت و پیشگیری از ژنتیک است. بیماری ها”. مشکلاتی دارد و اجازه نمی دهیم.» هیچ کودکی نباید از شنوایی محروم شود.

گفتنی است در کنار این طرح، مدیر کل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از طرح های اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.