افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

طرح دعوی فساد مالی در باشگاه فوتبال کرمانی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 263628
طرح دعوی فساد مالی در باشگاه فوتبال کرمانی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات تشکیل پرونده فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر اینکه فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان رخ داد که بلافاصله موضوع […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات تشکیل پرونده فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی از سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر اینکه فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان رخ داد که بلافاصله موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این راستا چند تن از مدیران سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

وی اعلام کرد: تخلفات انجام شده مربوط به 1400 به بعد است و در این رابطه زمستان سال گذشته پرونده ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شد.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا روز شنبه 31 اردیبهشت ماه، پنج نفر از کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک خبرنگار ورزشی به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضایی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضایی با مفسدان در تمامی سمت ها و سمت ها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه پرونده در مراحل اولیه رسیدگی است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه از سوی روابط عمومی دادگستری استان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.