افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

طرح توسعه سرزمینی ورزش راهی برای تحقق عدالت ورزشی در همدان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 223673
طرح توسعه سرزمینی ورزش راهی برای تحقق عدالت ورزشی در همدان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی گفت: دوم بهمن ماه پس از مدت ها جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی با حضور رئیس جمهور برگزار شد که در آن موضوعات مهم در حوزه ورزش برگزار شد. ورزش مورد بحث قرار گرفت. اشاره و تصمیماتی برای اجرای آنها اتخاذ شد. وی افزود: یکی از مهمترین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی گفت: دوم بهمن ماه پس از مدت ها جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی با حضور رئیس جمهور برگزار شد که در آن موضوعات مهم در حوزه ورزش برگزار شد. ورزش مورد بحث قرار گرفت. اشاره و تصمیماتی برای اجرای آنها اتخاذ شد.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات نظارتی اجرای طرح توسعه سرزمینی در ورزش بود. طرحی که بر اساس آن امکانات و توانمندی های ورزشی هر استان، شهرستان و حتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات و اقدامات لازم توسط دولت، وزارت کشور، ادارات کل ورزش و جوانان استان به اجرا در خواهد آمد. و شهر برای بهبود شرایط .

حقیقی تصریح کرد: طرح تعدیل اراضی ورزش در چهار ماه آینده در حال تهیه است تا عدالت ورزشی انجام شود و اعتبارات ورزشی هدر نرود و علاوه بر این پروژه های نیمه تمام، بازسازی، تعمیر و نگهداری توانمندی هایی که داریم. آنها نیز مورد نظر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح یک برنامه است کوچک 10 سال می گذرد و در دو دوره 5 ساله اجرا می شود که با نگاه منصفانه و تخصصی به ورزش می تواند انقلابی در این رشته ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در این طرح دو موضوع مهم مورد توجه و تاکید قرار گرفته است که اولین مورد مربوط به شناسایی اماکن و اماکن ورزشی استان و تمامی اماکن ورزشی است که در آنها وجود دارد. دفع ادارات و نهادهای مختلف از جمله شهرداری ها، آموزش و پرورش و زراعت، گروه های کارگری، گروه های نیروهای مسلح و غیره فهرست شده و سپس در سیستمی که برای این منظور تهیه شده است، درجه بندی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.