افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در بخش کشاورزی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز

  • کد خبر : 213466
طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در بخش کشاورزی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز

به گزارش بازار، بر اساس اعلام دفتر بازرسی و نظارت بر کالاها و محصولات کشاورزی، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و لزوم مهار تورم، ایجاد آرامش و امنیت غذایی، مدیریت و نظارت بر زنجیره تامین. کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در دایره های عرضه و تولید. برای جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام دفتر بازرسی و نظارت بر کالاها و محصولات کشاورزی، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و لزوم مهار تورم، ایجاد آرامش و امنیت غذایی، مدیریت و نظارت بر زنجیره تامین. کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در دایره های عرضه و تولید. برای جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پرمصرف و اولویت دار، طرح نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی از روز سه شنبه 10/3/1402 لغایت جمعه 31/4/1403 در کشور اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به نیاز مردم به تامین نیازهای عمومی و کالاهای اساسی مانند نهاده های دام و طیور، گوشت قرمز، گوشت مرغ (مرغ یک روزه، مرغ زنده و گوشت مرغ)، آرد، شکر، روغن برنج، تخم مرغ، لبنیات، خرما، میوه جات و … در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، طرح نظارت بر کالاهای بخش کشاورزی در کلیه مراکز عرضه کالا، کارخانجات صنایع تبدیلی (با مرحله تبدیل)، واحدهای تولیدی محصولات کشاورزی، انبارها، سردخانه ها (سیستم های ثبت ورودی و خروجی) و کشتارگاه ها و گلوگاه های عرضه املاک.

در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان ها موظف است با استفاده از نیروهای کنترلی و مدیریتی در سراسر استان با همکاری سازمان حمایت (سمت)، مراجع دولتی و اتاق اصناف، هماهنگی های لازم را برای استفاده بهینه از ظرفیت بازرسان برای انجام عملیات بازرسی و گزارش دهی روزانه اقدامات را به صورت دقیق و کامل وارد طرح نظارتی نوروز 1403 سیستم مدیریت یکپارچه بازرسی (سیمبا) کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.