افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

طرح ترافیک در سال 1402 چند؟

  • کد خبر : 17447
طرح ترافیک در سال 1402 چند؟

خرید طرح ترافیک روزانه نسبت به پارسال هشت هزار و 500 تومان بیشتر تمام می شود به گزارش صبح به نقل از فرارو: قیمت طرح ترافیک ۱۴۰۲ به پارسال حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. شروع اعلام از روز دوشنبه 14 اسفند ماه تعطیلات نوروزی، نرخ پایه روزانه ترد در محدوده طرح حدود 52 و […]

خرید طرح ترافیک روزانه نسبت به پارسال هشت هزار و 500 تومان بیشتر تمام می شود

به گزارش صبح به نقل از فرارو: قیمت طرح ترافیک ۱۴۰۲ به پارسال حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. شروع اعلام از روز دوشنبه 14 اسفند ماه تعطیلات نوروزی، نرخ پایه روزانه ترد در محدوده طرح حدود 52 و 500 تومان می‌رسد که پارسال از شهروندان تهرانی 44 تومان است.

با درصد افزایش نرخ طرح ترافیک ۱۴۰۲، بسته‌های ترافیکی به‌شکل ماهانه، و شش‌ماهه فروخته می‌شوند، تقریباً اندازه‌گران شدند و اکنون راننده‌هایی که در سال جدید بدون ثبت محدوده طرح می‌شوند، ۱۰۹ هزار تومان به‌عنوان جریمه می‌شوند.

قیمت طرح ترافیک ۱۴۰۲ و بسته‌های ترافیکی

طرح ترافیک با نرخ پایه ۵۲ هزار و ۵۶۰ برای هر روز فروخته شده، اما این رقم به ساعت بسته شده و خروج و داشتن معاینه فنی فنی برتر شناور خواهد بود. به عنوان مثال اگر برگه معاینه فنی برتر از مراکز معاینه فنی آمدید و ورودتان به طرح تا ساعت 10 صبح خروج قبل از ساعت 16 باشد، قیمت طرح ترافیک ترافیک روزانه به حدود 38 هزار و تومان بابت ترد بعد از محدوده طرح ترافیک ترافیک و 300 تومان به‌خاطر می‌رسد. تردد در محدوده کنترل هوا می‌رسد.

در اطلاعیه شهرداری تهران برای قیمت طرح‌های ترافیکی 1022 شرکت‌ها، قیمت‌ها و قیمت‌ها را از طرف شهروندان برای طرح‌های تردد می‌توان برای خرید ترافیک بسته ترافیکی خریداری کرد.

خرید طرح ترافیک ۱۴۰۲ درحال حاضر به‌صورت ماهانه، سه ماهه و ششر، ماهه امکان پذیر است. در سایت اپلیکیشن تهران من قیمت طرح ترافیک شش‌ماهه گران‌ترین گزینه به‌حساب می‌آید، میلیون و ۹۲ هزار تومان آب می‌خورد. پارسال بسته شش‌ماهه طرح ترافیک را نزدیک به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌فروختند. قیمت بسته ترافیک سه‌ماهه از سه میلیون و 110 تومان به سه میلیون و 768 هزار سال و طرح یک‌ماهه بسته شده است که امسال یک میلیون میلیون و 110 هزار تومان، یک میلیون میلیون و 332332 هزار تومان است. طرح‌هایی که حدود 20 درصد افزایش یافته است، طرح‌هایی که تقریباً به همین اندازه تبدیل شده‌اند.

قیمت بسته ترافیک ۱۴۰۲

انواع بسته ترافیکی قیمت
شش ماهه هفت میلیون و ۹۲ هزار تومان
سه ماهه سه میلیون و ۷۶۸ هزار تومان
یک‌ماهه یک میلیون و ۳۳۲ هزار تومان

جریمه طرح ترافیک ۱۴۰۲

جریمه طرح ترافیک ۱۴۰۲ قرار است ۱۰۹ هزار تومان باشد. یعنی درقیاس با پارسال جریمه طرح ترافیک چیزی حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. پارسال نرخ طرح ترافیک ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان و همزمان با ۲۰ ۲۰ قیمت طرح ترافیک، چیزی ۱۰ ۱۰ درصد نرخ طرح ترافیک امسال اضافه می‌شود.

اما این هم اضافه می‌شود که اگر بدون طرح وارد محدوده ترافیکی پایتخت، دو جریمه مختلف یعنی به‌عنوان جریمه‌ها راهنمایی‌های لازم را انجام دهند، یکی هم به‌عنوان جریمه عوارض ترافیکی ترافیکی محاسبه می‌شود. اولی همان مبلغ جریمه طرح ترافیک است که توسط پلیس راهور به‌ثبت می‌رسد و دومری تثبت. جریمه عوارضی از عوارض سالیانه خودرو به‌حساب می‌آید که و تسویه الزامی است.

هرآنچه باید از طرح ترافیک ۱۴۰۲ بدانید

طرح ترافیک ۱۴۰۲ از ساعت ۶. این قانون روزهای شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته شده و پنجشنبه پنجشنبه طرح نخواهیم داشت. درعوض‌های روز‌های طرح هوا که به‌اسم طرح زوج‌وفرد می‌شود، اجرا می‌شود و بدون رزرو یک روز از ۲۰ روز قبل برای هر خودرو خودرو در هر فصل وجود دارد، کم می‌شود. خبر اعلام طرح ترافیک ۱۴۰۲ سال‌های گذشته کمی زودتر شد و به‌همین خاطره شهر به مسافران نوروزی در پایتخت حضور دارند، هشدار داده‌اند که از روز دوشنبه ۱۴ فروردین مراقت مسیر مسیر ترد تردد.

از طرفی اعلامیه شورای شهر جدید نوشته شده است که از تخفیف ۳۰ درصدی برای پرداخت هزینه طرح ترافیک و هوا تا پایان فروردین امسال استفاده می شود. محدوده طرح ترافیک مثل سالهای گذشته در مرکز تهران تعلق دارد. یعنی از شمال خیابان‌های مطهری، فاطمی و از جنوب خیابان تا میدان راه‌آهن می‌شود. از شرق ترکمنستان، شریعتی، خواجه‌نصیر و ۱۷ مرز مرزی ترافیک به‌شمار می‌روند و غرب پایتخت خیابان‌های کارگر جنوبی کارگر شمالی، و ۱۶ ۱۶ آذر طرح طرح ترافیک ترافیک تهران.

نوشته طرح ترافیک در سال 1402 چند؟ اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.