افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

طرح بهره برداری از 16 میدان نفت و گاز در جنوب ایران تکمیل شد

  • کد خبر : 139224
طرح بهره برداری از 16 میدان نفت و گاز در جنوب ایران تکمیل شد

به گزارش بازار، علیرضا دانشی در جلسه بررسی مشکلات و آخرین وضعیت تولید این شرکت گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با تمام نیرو به تولید و ماموریت خود ادامه می دهد. قدرت او. وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هدف جمع آوری 593 میلیون فوت […]

به گزارش بازار، علیرضا دانشی در جلسه بررسی مشکلات و آخرین وضعیت تولید این شرکت گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با تمام نیرو به تولید و ماموریت خود ادامه می دهد. قدرت او.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هدف جمع آوری 593 میلیون فوت مکعب گاز، پروژه های بزرگی از جمله طرح جمع آوری گاز شرق و جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد (پتروشیمی بیدبلند خلیج فارس) را اجرا کرده است. در روز و همچنین طرح جمع آوری گاز نفت اهواز، کارون، رامهرمز، مسجد سلیمان و پتروشیمی مارون با هدف جمع آوری 249 میلیون فوت مکعب گاز در روز که 56 درصد پیشرفت داشته و در سال آینده به طور کامل اجرا می شود. و نصف.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درباره وضعیت فعلی پروژه مخزن 28 اظهار کرد: این پروژه به معنای واقعی یک میدان مین به جا مانده از دولت قبل است.

دانشی با بیان اینکه بخش مطالعاتی توسعه چهار میدان گازی دیگر به اتمام رسیده و مراحل پیگیری اجرای آنها در حال انجام است، ادامه داد: برای اولین بار پس از دوران تحریم موفق شدیم اولین چاه توسعه ای را افتتاح کنیم. . .

وی با اشاره به افزایش تولید نفت در کشور گفت: بیشترین افزایش تولید در دولت سیزدهم به میزان یک میلیون بشکه در روز مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که با سختی ها محقق شد. کار کارکنان و مدیران آن

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: تولید در مناطق نفت خیز جنوب وضعیت خوبی دارد اما وضعیت معیشتی و صنفی کارکنان مساعد نیست و امروز با چالش جدی مواجه هستیم. از خواسته های متعدد کارکنان.”

دانشی با اشاره به برخی مطالبات صنفی کارکنان تصریح کرد: متأسفانه در دولت گذشته شاهد حجم زیادی از پیمانکاری (بی رویه) و انواع پیمانکاری در صنعت نفت بوده ایم که امروز کارکنان و شرکت های نفتی را با مشکل مواجه کرده است. . متخصصان و کاهش انگیزه آنها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.