افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مغایر با سیاست کلی نظام تشخیص داده نشد.

  • کد خبر : 397777
طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مغایر با سیاست کلی نظام تشخیص داده نشد.

شورای عالی نظارت پس از بررسی آخرین اصلاحات و تغییرات اعمال شده در شورای اسلامی شورای اسلامی به عدم مغایرت آنها با سیاست های کلی نظام رای مثبت داد. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو; جلسه شورای عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان وزارت دفاع، دادگستری، نیروهای مسلح، […]

شورای عالی نظارت پس از بررسی آخرین اصلاحات و تغییرات اعمال شده در شورای اسلامی شورای اسلامی به عدم مغایرت آنها با سیاست های کلی نظام رای مثبت داد.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو; جلسه شورای عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان وزارت دفاع، دادگستری، نیروهای مسلح، شورای اسلامی و نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار شد. و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و اعضای شورای عالی نظارت مصوبات مجلس را مغایر با سیاست های کلی نظام ندانستند.

بر اساس این گزارش، در متن اصلاحی، مقررات تفصیلی سلاح‌های PCP در دو دسته بالای چهل ژول و کمتر از این مقدار و ضوابط تفصیلی و تفصیلی در مورد مالکیت و اخذ مجوز حمل و نگهداری سلاح‌های نامرغوب وجود دارد. از چهل ژول تجویز می شود.

بر اساس این مصوبه، سلاح های PCP بیش از چهل ژول غیرقانونی تلقی شده و هرگونه مالکیت، حمل و نگهداری آنها جرم است.
یادآور می شود، دارندگان سلاح های PCP کمتر از 40 ژول باید حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به سلاح های شکاری، پروانه حمل و نگهداری دریافت کنند.

در این جلسه اعضا بخشی از دستورالعمل برگزاری جلسات شورای عالی نظارت را که پیش از این به پیشنهاد دبیرخانه شورا مطرح و در کمیته ای با حضور تنی چند از اعضای شورا تصویب شده بود، تصویب کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.