افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست است

  • کد خبر : 184978
طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست است

به گزارش بازار، خبرنگار الجزیره گفت حزب کارگر مخالف رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در بازگرداندن اسرای صهیونیست به دولت نتانیاهو رای عدم اعتماد خواهد داد. مراو میکائیلی، رهبر حزب کارگر تاکید کرد که اگر توقف جنگ برای بازگرداندن اسرا به غزه ضروری باشد، از انجام آن دریغ نخواهد کرد. کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز […]

به گزارش بازار، خبرنگار الجزیره گفت حزب کارگر مخالف رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در بازگرداندن اسرای صهیونیست به دولت نتانیاهو رای عدم اعتماد خواهد داد.

مراو میکائیلی، رهبر حزب کارگر تاکید کرد که اگر توقف جنگ برای بازگرداندن اسرا به غزه ضروری باشد، از انجام آن دریغ نخواهد کرد.

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز برای بررسی طرح عدم اعتماد به دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، برای بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه تشکیل جلسه داد.

طرح استیضاح نتانیاهو توسط حزب کارگر رژیم صهیونیستی ارائه شد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از حزب کارگر گزارش داد: حماس 108 روز است که فرزندان ما را اسیر کرده است. جان آنها هر لحظه در خطر است. دولت آنها را رها می کند و تصمیم لازم برای نجات آنها و بازگرداندن همه آنها را نمی گیرد.

حزب کارگر رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرد: امیدواریم همه جناح های اپوزیسیون از طرح عدم اعتماد حمایت کنند و از دولت بخواهند به مسائلی که خواب را از اسرائیلی ها برده است پاسخ دهد.

شهرک نشینان و خانواده های اسرای صهیونیست نتانیاهو را تحت فشار قرار داده اند تا با مقاومت فلسطین برای برقراری آتش بس و آزادی اسرا موافقت کند.

آنها نتانیاهو و کابینه اش را مسئول قتل فرزندان اسیر خود در غزه می دانند و تاکید کرده اند که دیگر به این کابینه اعتماد ندارند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در ساعات اولیه هفتم اکتبر (15 مهر) به شهرک های صهیونیست نشین در نوار غزه حمله کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش فرضی «افسانه ای» آن می دانند.

این عملیات تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی در نوار غزه را آغاز کرد و این تجاوزات از 16 مهرماه تا 3 آبان ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته ای از روز جمعه اول آذرماه از سر گرفته شد.

در این مدت و با وجود تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، ارتش به اصطلاح افسانه ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی سابقه ای شده است تا جایی که خود صهیونیست ها مجبور به انجام این کار شده اند. بپذیریم که شکست در برابر مقاومت به فلسطین تبدیل شده است

با وجود سانسور شدید نظامی، رسانه های عبری هرازگاهی گزارش هایی از تعداد تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می کنند که با آمار مقاومت مغایرت دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.