افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

طرح آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید به گفته رهبر انقلاب

  • کد خبر : 140118
طرح آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید به گفته رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز ۱۷ آذرماه بسیجیان سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند. رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود درباره طرح آمریکا در خاورمیانه گفتند: در مورد لبنان، آمریکایی ها گفتند که دنبال تشکیل خاورمیانه جدید هستند، خاورمیانه یعنی؛ در مورد لبنان، آمریکایی ها به دنبال تشکیل خاورمیانه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز ۱۷ آذرماه بسیجیان سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود درباره طرح آمریکا در خاورمیانه گفتند: در مورد لبنان، آمریکایی ها گفتند که دنبال تشکیل خاورمیانه جدید هستند، خاورمیانه یعنی؛ در مورد لبنان، آمریکایی ها به دنبال تشکیل خاورمیانه جدید هستند. اینجا غرب آسیاست.

عکسی از تیپ های مختلف برخی حاضران در دیدار امروز با رهبر انقلاب

تصریح کردند: گفتند می خواهند به این منطقه که خاورمیانه نامیده اند نقشه جدیدی بدهند. خاورمیانه جدید یعنی نقشه جدیدی از جغرافیای سیاسی، بر چه اساسی؟ بر اساس نیازها و منافع نامشروع آمریکا. البته آن چیزی که می خواستند نشد، چیزی که دنبالش بودند نشد. می خواستند حزب الله را نابود کنند. در طرح جدید او یکی از آنها نابودی حزب الله بود. حزب الله 10 برابر قوی تر شد.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: می خواستند عراق را قورت دهند اما نتوانستند.

وی خاطرنشان کرد: آنها می خواستند سوریه را تصرف کنند، از نیروهای نیابتی خود به نمایندگی از داعش و جبهه النصره استفاده کردند و از این حرف ها به طور مستمر هفت سال تزریق، حمایت، پول و تسهیلات به دولت سوریه دادند. هشت، ده سال، اما شکست خوردند…

رهبر انقلاب فرمودند: خاورمیانه جدیدی که می خواستند درست کنند، کاملاً شکست خورد. یکی از مولفه های این خاورمیانه پایان دادن به مسئله فلسطین به نفع رژیم غاصب بود، چیزی به نام فلسطین نمانده بود و همان دو دولت خائنی که قبلاً آن را تایید کرده بودند، نتوانستند آن را زیر و رو کنند.

۲۱۹۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.