افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی 15 و 15 پرو رسما فاش شد

  • کد خبر : 409057
طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی 15 و 15 پرو رسما فاش شد

شیائومی به طور رسمی از طراحی کامل گوشی های پرچمدار جدید خود، شیائومی 15 و 15 پرو، پیش از عرضه رسمی آن ها در 29 اکتبر رونمایی کرد. این شرکت با انتشار تصاویر رندر شده از این گوشی ها جزئیات طراحی این مدل ها را به نمایش گذاشته است. در این تصاویر هر دو مدل […]

شیائومی به طور رسمی از طراحی کامل گوشی های پرچمدار جدید خود، شیائومی 15 و 15 پرو، پیش از عرضه رسمی آن ها در 29 اکتبر رونمایی کرد. این شرکت با انتشار تصاویر رندر شده از این گوشی ها جزئیات طراحی این مدل ها را به نمایش گذاشته است. در این تصاویر هر دو مدل با لبه های بسیار باریک و متقارن نشان داده شده اند که ظاهر بسیار ظریف و پیشرفته ای به دستگاه ها بخشیده است. شیائومی همچنین برخی از مشخصات کلیدی پرچمداران خود را تایید کرده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. با ما در DJ باشید.

طراحی و صفحه نمایش

شیائومی 15 دارای صفحه نمایش تخت AMOLED 6.36 اینچی است که از یک پنل روشن تر و نرخ به روز رسانی 120 هرتز استفاده می کند. یکی از نکات برجسته طراحی این گوشی، حاشیه‌های بسیار باریک (1.38 میلی‌متر در مدل استاندارد) است که با توزیع متعادل وزن دستگاه، احساس راحتی بیشتری در دست ایجاد می‌کند.

هدف شیائومی در سری 15 ارائه طرح های باکیفیت و ظریف است و هر دو مدل با تمرکز بر کاهش وزن طراحی شده اند. مدل 15 پرو از شیشه Longjing Glass 2.0 استفاده می کند که مقاومت بیشتری به دستگاه می دهد. علاوه بر این، فریم این دستگاه ها از آلومینیوم درجه صنعت هوانوردی ساخته شده است که به دستگاه ظاهری براق و همچنین دوام می بخشد. علاوه بر همه اینها، طراحی “عدسی دیافراگم” و استفاده از تزئینات لنز سرامیکی در مدل پرو، ظاهری درخشان و زیبا به آن بخشیده است (“دکوراسیون لنز سرامیکی” به نوعی طراحی و تزیین لنز دوربین اشاره دارد. مواد سرامیکی در گوشی های هوشمند برای پوشش یا تزئین قاب دوربین استفاده می شود).

مدل شیائومی 15 پرو 213 گرم وزن و 8.35 میلی متر ضخامت دارد که نشان از توجه شیائومی به تعادل بین سبکی و مقاومت در طراحی این گوشی ها دارد.

باتری و شارژ

شایعات قبلی حاکی از آن است که مدل پرو می تواند باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که نسبت به مدل قبلی (4880 میلی آمپر ساعت) افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، گفته می شود این مدل از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند، اگرچه این اطلاعات هنوز به طور رسمی تأیید نشده است.

عملکرد و مشخصات فنی.

با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت، سری 15 شیائومی نوید بهبود کارایی و عملکرد دستگاه را می دهد. این تراشه با حداکثر 16 گیگابایت رم ارائه می شود که تجربه ای منحصر به فرد را هنگام اجرای برنامه ها و پردازش نرم افزارها و بازی های سنگین به طور همزمان ارائه می دهد.

شیائومی 15

علاوه بر این، این دستگاه ها با آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی شیائومی، HyperOS 2.0 عرضه می شوند که بر اساس اندروید 15 توسعه یافته و هدف آن بهینه سازی عملکرد سیستم و ایجاد تجربه کاربری روان تر است.

نتیجه گیری: بهبود قابل توجهی در طراحی و عملکرد

با پیشرفت های قابل توجه در طراحی، نمایشگر و عملکرد، شیائومی 15 و 15 پرو گزینه های جذابی در بخش پرچمداران خواهند بود. در این میان به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 الیت و افزایش ظرفیت باتری نسبت به سری 14 شیائومی، تجربه کاربری بهتر و متعادل تری را در این سری شاهد خواهیم بود.

البته به نظر می رسد که این ارتقاها با افزایش قیمت نیز همراه خواهند بود، اما شیائومی با تمرکز بر طراحی زیبا، مشخصات قدرتمند و ویژگی های جدید، قصد دارد در بازار پرچمدار رقابت کند.

شیائومی 15 و 15 پرو به زودی در 29 اکتبر (8 آبان) رونمایی خواهند شد و انتظار می رود با توجه به این مشخصات و طراحی های جذاب، این مدل ها توجه بسیاری از علاقه مندان به فناوری را به خود جلب کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.