افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

طراحی و طراحی ناخن با لاک یاسی.

  • کد خبر : 330617
طراحی و طراحی ناخن با لاک یاسی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها برای زیباتر شدن از تمام اعضای بدن خود استفاده می کنند. جالب است که بسیاری از خانم هایی که در فصل تابستان صندل می پوشند، حتی انگشترهای پنجه به پا می کنند و با توجه به زیبایی خود آن را می پوشند. لاک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها برای زیباتر شدن از تمام اعضای بدن خود استفاده می کنند. جالب است که بسیاری از خانم هایی که در فصل تابستان صندل می پوشند، حتی انگشترهای پنجه به پا می کنند و با توجه به زیبایی خود آن را می پوشند. لاک جای خودش را دارد. شاید به همین دلیل است که اغلب مردی را می بینیم که لباس پوشیده و آماده جلوی در ایستاده و زن هنوز در اتاق در حال آماده شدن است. لاک ناخن زنانه دیگر بخشی از زیباسازی مهمانی ها و مجالس نیست. امروزه زنان حتی لاک ناخن خود را برای کار کردن دارند. به همین دلیل طرح ها و رنگ های لاکی متنوع تر شده اند و از طرفی سبک کاشت نیز طبیعی و جذاب شده است. رنگ های لاک ناخن مثل مال شما و من آنقدر زیاد است که هر خانمی بر اساس سلیقه و موقعیتی که می خواهد در آن قرار بگیرد انتخاب می کند. البته رنگ پوست نیز بسیار مهم است و می تواند موثر باشد. در این مقاله می خواهیم به سراغ رنگ یاسی برویم و ناخن هایمان را با آن رنگ کنیم. اگر شما هم عاشق این رنگ جذاب و زنانه هستید، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

رنگ یاسی به چه رنگ پوستی زیبا می شود؟

یاسی، این رنپاگ محبوب ترین رنگی است که در سایه بنفش یافت می شود. این رنگ می تواند برای خانم هایی با پوست روشن یا پوست روشن مناسب باشد. لاک ناخن یاسی اگر خیلی براق نباشد دستان شما را زیباتر می کند، زیرا در این صورت دست های شما یخ زده به نظر می رسند.

لاک یاسی

لاک ناخن با طرح های گل یاسی

رنگ یاسی رنگی بسیار شیرین و دلپذیر است که برای هر سبکی از فرم ناخن می تواند جذاب باشد. می توانید از رنگ یاسی به عنوان پایه و زمینه لاکتون استفاده کنید و سپس با گل های کوچک و ظریف و البته رنگ های متضاد مانند طلایی و سفید طرح های زیبایی را روی لاکتون بکشید. این سبک می تواند به دستان شما ظاهری خیره کننده و زنانه بدهد.

لاک یاسی

خوراک شیب دار یا سبک مدرن

از تکنیک گرادیان استفاده کنید تا رنگ یاسی را به آرامی با رنگ های دیگری مانند بنفش، صورتی یا سفید ترکیب کنید. این تکنیک می تواند به ناخن های شما ظاهری مدرن و فوق العاده صاف بدهد.

لاک یاسی

طرح های هندسی با نوار چسب.

نوارهای چسبی وجود دارد که می تواند به شما در طراحی ناخن کمک کند. در اینجا، با استفاده از نوار ناخن مخصوص یا یک برس نازک، طرح های هندسی ایجاد کنید. این طرح ها شامل مثلث، خطوط مورب یا مربع است که می توان آن را با رنگ یاسی ترکیب کرد. سبکی که هرگز از مد نمی افتد.

لاک یاسی

نقوش طلا یا نقره.

رنگ هایی مانند طلایی می توانند زیبایی خاصی به لاک یاسی شما ببخشند. طرح های ظریف و ظریف با رنگ های طلایی یا نقره ای روی ناخن ها که به رنگ یاسی لاک زده شده اند زیبایی منحصر به فرد و بسیار خاصی را به ناخن ها می بخشد. این طرح ها می توانند هر مدلی باشند. مثلا نقاط یا حتی اشکال هندسی.

لاک یاسی

نقاط همیشه طراحی هستند.

نقطه ها همیشه تزیینات بسیار ساده اما زیبا برای لاک ها بوده اند. می توانید از نقاط کوچک به عنوان تزئین روی لاک یاسی استفاده کنید. می توانید از رنگ های متضاد یا هماهنگ با یاسی استفاده کنید و طرح های جالب و سرگرم کننده ای خلق کنید.

لاک یاسی

هولوگرافیک یا زرق و برق

اگر می خواهید به ناخن های خود درخشندگی و جلوه خاصی بدهید می توانید از لاک های هولوگرافیک یا براق با رنگ های مناسب یاسی استفاده کنید. در واقع این طرح به ناخن های شما درخشش و جذابیت بسیار بیشتری می بخشد.

لاک یاسی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.