افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

طراحی ظاهری شیائومی 14 پرو با انتشار تصاویر رندر شده آن فاش شد

  • کد خبر : 101236
طراحی ظاهری شیائومی 14 پرو با انتشار تصاویر رندر شده آن فاش شد

طبق شایعات، شیائومی در روز 27 اکتبر (5 آبان) از گوشی‌های شیائومی 14 و 14 پرو رونمایی خواهد کرد. این برند چینی هنوز چیزی در مورد این گوشی‌های جدیدش فاش نکرده، اما به لطف یکی از منابع غیررسمی اما نام آشنای صنعت موبایل یعنی OnLeaks، در حال حاضر تقریباً می‌دانیم که شیائومی 14 […]


طبق شایعات، شیائومی در روز 27 اکتبر (5 آبان) از گوشی‌های شیائومی 14 و 14 پرو رونمایی خواهد کرد. این برند چینی هنوز چیزی در مورد این گوشی‌های جدیدش فاش نکرده، اما به لطف یکی از منابع غیررسمی اما نام آشنای صنعت موبایل یعنی OnLeaks، در حال حاضر تقریباً می‌دانیم که شیائومی 14 پرو چگونه خواهد بود.

همانند شیائومی 13 پرو، مدل شیائومی 14 پرو نیز دارای صفحه نمایشی با حفره دوربین سلفی در مرکز و بالا خواهد بود، اما با توجه به اطلاعات فاش شده، نمایشگر این گوشی کوچکتر از 13 پرو خواهد بود و ابعاد آن از 6.73 اینچ به 6.6 اینچ کاهش یافته است.

شیائومی 13 پرو (چپ) و شیائومی 14 پرو (راست)

در پشت بدنه شیائومی 14 پرو هم می‌توان یک ماژول دوربین مربعی بسیار بزرگ را مشاهده کرد که در گوشه بالای سمت چپ قرار گرفته و به نظر می‌رسد چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است.

شیائومی 14 پرو دارای چارچوب تخت و فلزی خواهد بود. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست بدنه قرار دارند، در حالی که سمت چپ فاقد هر گونه شیار یا دکمه‌ای است. در پایین بدنه هم می‌توان پورت USB-C را دید که در کنار شیار سیم کارت، میکروفون و اسپیکر قرار گرفته است. در بالا هم یک قسمت مشبک دیگر دیده می‌شود که ظاهراً مربوط به اسپیکر دوم است.

OnLeaks ادعا می‌کند که بدنه شیائومی 14 پرو 8.7 میلی متر ضخامت خواهد داشت (13.1 میلی متر با احتساب برجستگی دوربین) اما وزن آن را فاش نکرده است.

اگر تاریخی که برای عرضه شیائومی 14 و 14 پرو فاش شده درست باشد، در روزهای آینده مطمئناً شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها خواهیم بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=101236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.