افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

طراحی خلاقانه دکوراسیون خانه 40 متری / خون خود را اینگونه از جعبه بیرون بیاورید و دوستش داشته باشید

  • کد خبر : 144949
طراحی خلاقانه دکوراسیون خانه 40 متری / خون خود را اینگونه از جعبه بیرون بیاورید و دوستش داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها به دلیل افزایش نجومی قیمت همه چیز، خانواده ها مجبور به تغییر سبک زندگی خود شده اند. به عنوان مثال یکی از مسائل مهم و دردناک مسئله مسکن است به همین دلیل بسیاری از مردم مجبورند خانه های بزرگی که می خواهند را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها به دلیل افزایش نجومی قیمت همه چیز، خانواده ها مجبور به تغییر سبک زندگی خود شده اند. به عنوان مثال یکی از مسائل مهم و دردناک مسئله مسکن است به همین دلیل بسیاری از مردم مجبورند خانه های بزرگی که می خواهند را رها کرده و خانه های حتی 20 متری را انتخاب کنند. در این شرایط باید راهی برای زندگی جدید پیدا کنیم. فرهنگ جدید آپارتمان نشینی و روش های جدید دکوراسیون برای ترکیب با خانه های 20، 30 و 40 متری. البته به دلیل کمبود جا و کوچکی خانه نمی توانیم کارهایی را که می خواهیم در این فضاها انجام دهیم، اما می توانیم از روش های متفاوت و منطقی برای نظم بخشیدن به زندگی خود و بزرگتر جلوه دادن آن استفاده کنیم. است. .

در شرایطی که نمی توان طرح مورد نظر را اجرا کرد، به نظر شما آرامش و آسایش وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا به سوال خود پاسخ داده شود.

میز گرد و منحنی را از دست ندهید; لباس های خنثی و روشن را فراموش نکنید.

خوب، با توجه به اینکه خانه های کم متراژ بیشتر شبیه یک جعبه کوچک و بی روح هستند، اضافه کردن خطوط منحنی گرد می تواند جذابیت بصری خوبی داشته باشد و فضا را جذاب تر کند. برای رسیدن به این هدف می توانید از قالیچه ها و فرش های گرد و یا شاید از آینه ها و قاب های منحنی و گرد استفاده کنید.

از طرفی رنگ های خنثی می توانند با چشم بازی کنند و خطای دید جالبی داشته باشند تا فضا را بزرگتر نشان دهند. یعنی اگر از رنگ های خنثی استفاده کنید، بر خلاف رنگ های تیره که فضا را شلوغ و دلگیر می کنند، سادگی و شادی خوبی به محیط می بخشند.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.

چه مبلمانی در یک خانه 40 متری بهتر به نظر می رسد؟ اگر مبل من کوتاه بود، به جای آن از چه چیزی استفاده کنم؟

البته شکل مبلمان بسیار مهم است و امروزه به مدل راحتی مبلمان نیز توجه می شود. از دیگر مبلمان ها می توان به مبل کلاسیک یا سلطنتی و شاید مبلمان مدرن اشاره کرد که همگی مبل هستند اما با توجه به بودجه و سلیقه خریداری می شوند. خب باید بگوییم که مبلمان کلاسیک کم کم استفاده می شود یعنی به نوعی پوسته شده است. اگر فضای کمی در اتاق خود دارید، به دنبال مبلمان کلاسیک و استیل نباشید که همه چیز را بدتر می کند. در عوض می توانید از مبل های راحتی، مبل های ال شکل، مبل های تاشو و کاناپه های ارتفاع متوسط ​​استفاده کنید تا عملکرد و زیبایی خوبی در فضا ایجاد کنید.

مدل مبلمان L شکل یکی دیگر از گزینه های مناسب برای دکوراسیون خانه 40 متری است. اگر خانه 40 متری دارید، مبل های چند نفره را انتخاب نکنید. ما مبلمان راحتی را پیشنهاد می کنیم که فضایی مخفی برای قرار دادن عناصر مختلف داشته باشد.

با وجود فضای کم در اتاق نشیمن و پذیرایی، نتیجه مبلمان بزرگ به خصوص مبل استیل را نخواهید دید به جز ریخت و پاش و به هم ریختگی که شبیه انباری خواهد بود، زیرا مبلمان بدون تنفس نزدیک به هم چیده شده اند. . در صورت کمبود مبلمان می توانید به راحتی از پفک استفاده کنید.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.

از میزهای دایره ای فشرده غافل نشوید

برای میزهای جلو مبل و میز ناهارخوری کوچکی که قصد خرید دارید پیشنهاد می کنیم از مدل های گرد استفاده کنید زیرا گوشه ندارند و فضای کمتری را اشغال می کنند. و همچنین اینکه می توانند فضاهای زیبا و جذابی را برای فضاهای کوچک ایجاد کنند.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.

کاری که آینه با خون شما می کند، هیچ شیئی انجام نمی دهد.

اگر علاقه مندید فضای کوچک خانه تان بهتر جلوه کند و جلوه ای بازتر و به نوعی بزرگتر داشته باشد، از استفاده از آینه اصلا غافل نشوید و این عنصر را در خون خود افزایش دهید. یعنی مثلا از آینه در قسمت های مختلف مخصوصا در پذیرایی استفاده کنید و از آینه های زیبا و مدرن استفاده کنید. اگر فضا و فضای کافی برای رسیدن به این هدف وجود ندارد، می توانید از کمد و قفسه برای این منظور استفاده کنید. من شخصاً قطعاتی از این دست را در خانه دوست دارم.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.

نورپردازی می تواند در یک خانه کوچک معجزه کند

یکی دیگر از اصول در طراحی و دکوراسیون خانه 40 متری می تواند استفاده صحیح از نور باشد. هرچه اتاق شما پنجره های بزرگتری داشته باشد، نور و درخشندگی اتاق شما بیشتر و بیشتر می شود، زیرا به این ترتیب می توانید فضایی شاد و روشن داشته باشید. البته استفاده از لوسترها و آباژورهای مناسب می تواند خانه شما را ساده کند و نور خوبی به فضا ببخشد.

طراحی خلاقانه برای خانه 40 متری.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.