افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

طراحی بهترین سیستم برق اضطراری

  • کد خبر : 23207
طراحی بهترین سیستم برق اضطراری
با شروع فصل تابستان معمولا خاموشی ها در اکثر نقاط کشور افزایش می باید و برای تجهیزات حساس و مهم باید بهترین سیستم برق اضطراری را طراحی کنیم. سیستمی که بتواند هم کار حفاظت را به خوبی انجام دهد و هم انرژی مورد نیاز تجهیزات برقی را فراهم کند.

دستگاه یو پی اس به همراه باتری ها این وظیفه را بر عهده دارند. در زمان خرید ups باید تمام جوانب فنی در نظر گرفته شود. اگر انتخاب و طراحی به درستی انجام نشود در حین کار سیستم با ارور و آلارم های متعدد مواجه می شود. در وبسایت نوانیا مقاله های متعددی در این زمینه نوشته شده است که خواندن آن می تواند کمک زیادی بکند. در ادامه قصد داریم یو پی اس را معرفی کنیم و بگوییم که به چند دسته تقسیم می شوند و چه کاربردی دارند.

یو پی اس چیست؟

دستگاه یو پی اس سیستم برق اضطراری است. از اسم آن پیداست که از آن برای روشن نگه داشتن تجهیزات برقی هنگامی که برق اصلی قطع شده است استفاده می شود. از باتری ها در آنها برای ذخیره انرژی استفاده می شود. خود دستگاه یو پی اس به صورت تکفاز و سه فاز ساخته می شود. دستگاه های تکفاز با تکنولوژی های آنلاین، آفلاین و لاین اینتراکتیو تولید می شوند و هر کدام کارایی خاص خود را دارند. ups سه فاز تنها به صورت آنلاین ساخته می شود و تا توان های خیلی بالا امکان ساخت وجود دارد. در ups های تکفاز به دلیل وجود محدویت های فنی این امکان وجود ندارد. در هر کدام از یو پی اس ها با توجه به توان و نوع تعداد باتری ها متفاوت است و انتخاب ظرفیت باتری ها باید به گونه ای باشد که امکان شارژ کامل آن وجود داشته باشد. در زمان خرید ups باید اطلاعات فنی خوبی داشته باشید.

کاربرد انواع ups ها

تقریبا  در تمام ادارات و ساختمان های بزرک سیستم برق اضطراری وجود دارد. به فرض مثال در بانک ها و بیمارستان ها تمام دستگاه های حساس مجهز به یو پی اس هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد ups آنلاین امکان اصلاح ولتاژ است و تمام هارمونیک ها را حذف می کند و همچنین فرکانس را می تواند اصلاح کند. در سیستم آسانسور ها یو پی اس در نظر گرفته شده است و برای سیستم بلک اوت آسانسور است. یعنی زمانی که برق آسانسور قطع می شود کابین را به نزدیک ترین طبقه انتقال می دهد و در آن باز می شود. استفاده بعدی برای سیستم های برق اضطراری دوربین های مدار بسته و دزدگیر است. معمولا در جاهایی که دوربین مدار بسته نصب می شود تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد و برق آنجا نباید لحظه ای قطع شود. سرور های موجود در ادارات و فروشگاه ها در برابر نوسانات برق بسیار حساس هستند و برای آنها ups مخصوص طراحی شده است.

معرفی یو پی اس alja

آلجا از شرکت های بسیار قدیمی در زمینه تولید یو پی اس و استابلایزر است. قدمت شرکت به چندین دهه بر می گردد و کیفیت بسیار مطلوب باعث محبوبیت در بین مشتریان شده است. برای خرید ups آلجا بهترین گزینه نمایندگی های فعال در سراسر کشور است. novania با بیش از یک دهه در زمینه سیستم برق اضطراری با آنالیزر تمام دستگاه ها آماده است بهترین خدمات را به شما بدهد. مدل های تولیدی شرکت بسیار متنوع و متناسب با نیازهای صنعت و خانگی تولید شده است. آلجا برای ارائه خدمات بهتر در تمام شهرهای ایران نماینده خود را مشخص کرده است. خدمات شامل تعمیرات و نصب و راه اندازی است. کیفیت بالا باعث شده است که بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی برای برق اضطراری خود دستگاه های آلجا رو انتخاب کنند.

انواع ups تکام

شرکت تکام از سال 67 با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارامد در زمینه برق اضطراری نامی برای خود دست و پا کرد. فعالیت شرکت در زمینه ی ups های خانگی و صنعتی هست. یو پی اس های آنلاین از توان های 650 ولت آمپر تا 500 کاوا تولید می شوند. قیمت ups تکام در کنار کیفیت خوب آن ارزان و اقتصادی می باشد. برای بررسی انواع یو پی اس تکام و مشخصات هر کدام وارد وبسایت novania.ir شوید. مقاله های موجود بر روی سایت در امر خرید می تواند کمک زیادی بکند.

باتری یو پی اس

باتری از اجزای اصلی تشکیل دهنده یو پی اس است. از صفحاتی در باتری استفاده می شود که انرژی برق بر روی آنها ذخیره می شود. باتری ها معمولا از نوع سیلد اسید هستند و نسبت به نمونه های لیتیومی یا کادمیومی قیمت مناسب تر دارند. باتری یو پی اس می تواند از نوع ژل باشد و از آنها برای سیستم سولار هم استفاده کرد. ظرفیت آنها از 5 آمپر شروع می شود و تا 100 آمپر کاربرد بیشتری دارد. از برندهای خارجی که در بازار ایران روش بیشتری دارد می توان به ایبیزا، یورونت، لئوچ، kh و رستارسولار اشاره کرد. مدل های ایرانی که از همه شناخته شده تر است صبا و سپاهان باتری است.

کلام پایانی

سییستم برق اضطراری از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما باید از شرکتی تجهیزات تهیه شود که به صورت تخصصی کار می کنند و امکان ارائه خدمات در کمترین زمان وجود داشته باشد. مدل و برند خیلی تنوع دارد و اختلاف قیمت ها معمولا زیاد است از مشاوره یک فرد آگاه حتما استفاده شود. هر جنس ارزانی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست و هر جنس گرانی نمی تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد. نوانیا آماده است با نهایت صداقت مشاوره رایگان خود را  در اختیار شما بگذارد تا بتوانید بهترین ups  را خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.