افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

طراحی اصول انتخاب و چیدمان میز کنسول/خانه برای یک عید مدرن و بسیار زیبا.

  • کد خبر : 208994
طراحی اصول انتخاب و چیدمان میز کنسول/خانه برای یک عید مدرن و بسیار زیبا.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها موضوع دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از خانواده های بدون تجربه در این زمینه علاقه مند هستند تا بهترین چیدمان را برای منازل خود انجام دهند. درست است که کمک گرفتن از افراد متخصص خوب است، اما تزئین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها موضوع دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از خانواده های بدون تجربه در این زمینه علاقه مند هستند تا بهترین چیدمان را برای منازل خود انجام دهند. درست است که کمک گرفتن از افراد متخصص خوب است، اما تزئین خانه ای که در آن زندگی می کنید زمانی بسیار سرگرم کننده است که به اندازه کافی تحقیق و پژوهش کرده باشید. چیدمان مبل، تزیین میز جلوی مبل، نصب آینه و پنل، انتخاب لوستر و… در صورت انجام صحیح، خانه را شیک و دلنشین می کند. کنسول یکی دیگر از وسایل دکوراسیون منزل است که چندین سال است بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و انواع آن در منازل به چشم می خورد. در این مقاله در مورد اصول انتخاب و نحوه سازماندهی کنسول صحبت خواهیم کرد. تا آخر با ما همراه باشید…

یادداشت روی میز کنسول

کنسول ها وسیله ای جذاب به حساب می آیند که معمولا طول نسبتا بلند و عرض آن کم است و در صورت انتخاب صحیح می توانند فضای خانه را گرم و دلنشین کنند. این دستگاه در مدل ها و سبک های متنوعی موجود است، شما باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود بهترین نوع را انتخاب کنید.

نکته جالب در مورد میز کنسول این است که می توان آن را در مکان های مختلف خانه مانند ورودی، راهروها، کنار یک دیوار بزرگ در اتاق نشیمن و یا حتی در پذیرایی قرار داد. می توانید پنل ها یا آینه های تزئینی را روی آن نصب کنید و آن را با چیزهایی مانند کتاب، شمع، مجسمه، گل، گیاه و غیره تزئین کنید.

کنسول 11

انواع میز کنسول

میزهای کنسول در سبک های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، مینیمال و … موجود هستند و البته می توانید طرح و مدل مورد نظر خود را سفارش دهید و کنسول خود را داشته باشید.

با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود می توانید یک میز کنسول مدرن، یک میز کنسول کلاسیک یا یک میز کنسول مینیمال را انتخاب کنید و دکوراسیون منزل را به بهترین شکل تکمیل کنید.

میز کنسول مدرن

میزهای کنسول مدرن جزئیات خاصی ندارند و بسیار ساده هستند. این میزها به شکل جعبه یا پایه دار و بدون تزئینات ساخته می شوند. به طور معمول، میز کنسول مدرن از چوب، ام دی اف، فلز، شیشه یا ترکیبی از اینها ساخته شده است.

کنسول 6

میز کنسول کلاسیک

میزهای کنسول به سبک کلاسیک معمولا ابعاد بزرگی دارند و با جزئیات و تزیینات زیادی ساخته می شوند. این میزها با منبت، کنده کاری و برش ها و نقش های مختلف خیره کننده طراحی شده اند.

جنس میز کنسول به سبک کلاسیک چوب و رنگ آن گردویی و تیره تر است. اگر مبلمان و دکوراسیون منزل شما سبک کلاسیک دارد، انتخاب میز کنسول کلاسیک زیبایی فضا را تکمیل می کند.

کنسول 5

میز کنسول مینیمالیستی

در سال های اخیر کنسول های مینیمالیستی توجه بسیاری از افراد به خصوص جوانان را به خود جلب کرده است. این میزها با عرض کم و در رنگ های روشن طراحی شده اند و تزئینات و جزئیات بسیار کمی دارند.

میز کنسول مینیمال گزینه بسیار مناسبی برای خانه های کوچکی است که به سبک مدرن تزیین شده اند و مبلمان راحتی دارند. باید گفت که یک کنسول مینیمال و باریک بهترین گزینه در یک راهرو باریک یا در اتاق نشیمن یک خانه مدرن است و فضایی خاص و شیک را ایجاد می کند.

کنسول 9

نکات مهم قبل از خرید میز کنسول

– همانطور که در بالا ذکر شد اولین نکته برای خرید میز کنسول توجه به سبک طراحی خانه و خرید میز کنسول متناسب با آن است.

– قبل از خرید میز کنسول، محل آن را در منزل خود مشخص کنید تا بتوانید بهترین میز کنسول را با توجه به ابعاد آن مکان خریداری کنید.

کنسول 10

– میز کنسول را با چند اکسسوری کوچک و خاص تزیین کنید و بهتر است زیاد آن را شلوغ نکنید. نصب آینه روی این میز گرما و درخشندگی خانه شما را دو چندان می کند.

کنسول 3

در این مقاله نکاتی در مورد میز کنسول، انواع آن و نحوه قرار دادن آن ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم برای شما مفید باشد. اگر به موضوع دکوراسیون علاقه مند هستید، می توانید در اینجا مطالب زیادی در مورد آن بخوانید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.