افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

طراحان «دایره گچی قفقاز» برای اولین روزهای اجرا از معرفی/تخفیف برخوردار شدند – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407930
طراحان «دایره گچی قفقاز» برای اولین روزهای اجرا از معرفی/تخفیف برخوردار شدند – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، در آستانه اجرای نمایش «دایره گچی قفقازی» که به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود، طراحان. از این سه بازی ها را معرفی کردند. بر این اساس مژگان عیوضی به عنوان طراح صحنه و لباس، میرامیر امیری به عنوان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، در آستانه اجرای نمایش «دایره گچی قفقازی» که به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود، طراحان. از این سه بازی ها را معرفی کردند.

بر این اساس مژگان عیوضی به عنوان طراح صحنه و لباس، میرامیر امیری به عنوان آهنگساز، امیر قادری به عنوان طراح گریم، بهزاد جاودان فر به عنوان طراح حرکت و شیرین بوریایی به عنوان طراح صحنه، امیر دژاکم را در این اثر همراهی می کنند.

«دایره گچی قفقاز» نوشته برتولد برشت با ترجمه سیمین امیریان و تهیه کنندگی سعید مرادی از ۱۸ آبان ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را آغاز می کند. همچنین پیش فروش بلیت های 3 روز اول این نمایش با 20 درصد تخفیف در سامانه تیوال آغاز شد.

تاکنون رابعه اسکویی، امیر کربلایی زاده و سیاوش خیرابی به عنوان بازیگران «دایره گچی قفقازی» معرفی شده اند. ضمنا نقش های اصلی این نمایش را النا امیدی و نگار بابایی دو بازیگر جوان بازی می کنند که با این نمایش به فضای حرفه ای تئاتر معرفی می شوند.

«دایره گچی قفقاز» یکی از آثار شناخته شده برتولد برشت است که امیر دژاکام قصد دارد پس از چند سال خارج از فضای رسمی تئاتر آن را با سبکی متفاوت و در قالب یک تراژیکمدی اجرا کند.

در خلاصه این برنامه آمده است: این برنامه داستان یک دختر چاق است. گروش پسر حاکم را که مادر از ترس جان او فراموش کرده بود نجات می دهد و در بحبوحه جنگ های داخلی با بدبختی از کودک مراقبت می کند. مادرش او را فراموش کرد تا اینکه …

این نمایش از 18 آبان تا 23 آذر هر شب ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.