افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

طبیعی ترین و در عین حال جذاب ترین بازیگر زن سینما / بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی حدیث تهرانی

  • کد خبر : 368993
طبیعی ترین و در عین حال جذاب ترین بازیگر زن سینما / بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی حدیث تهرانی

هدیه تهرانی (زاده ۱۳ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. هدیه تهرانی بازیگر ایرانی در خانواده ای گرگانی به دنیا آمد. هدیه تهرانی در ۱۳ تیر ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و تای چی چوان نیز حضور فعال دارد. هدیه تهرانی از جمله بازیگرانی است […]

هدیه تهرانی (زاده ۱۳ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. هدیه تهرانی بازیگر ایرانی در خانواده ای گرگانی به دنیا آمد.

هدیه تهرانی در ۱۳ تیر ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و تای چی چوان نیز حضور فعال دارد. هدیه تهرانی از جمله بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد.

نام: هدیه تهران

متولد: 13 تیر 1351 در تهران

ملیت: ایرانی

حرفه: بازیگر، عکاس

سال فعالیت: 1375 تاکنون

بیوگرافی

هدیه تهرانی (زاده ۱۳ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. هدیه تهرانی بازیگر ایرانی در خانواده ای گرگانی به دنیا آمد.

عکس کودکی هدیه تهرانی

او دارای مدرک دیپلم و بدون تحصیلات آکادمیک است. پدر هدیدا تهرانی، رضا جوادیه تهرانی، با خانواده میرزایی گرگانی ازدواج کرده است. به گفته پدر هدا تهرانی او فیلم های زیادی دیده است و همیشه دخترش هدا را به سینما می برد. او در زمینه عکاسی نیز فعال است.

هدیه تهران

تصاویر هدیه تهران

هدا تهرانی چگونه بازیگر شد؟

داشتم در مغازه قدم می زدم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم فرش بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را از روی قفسه ها روی خودم احساس کردم. آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آنها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.

ابتدا به پیشنهاد حاجیان برای بازی در این نقش «نه» گفتم، اما حاجیان و نیا شریفی شماره تلفن مادرم را گرفتند و مدام با ما تماس گرفتند. او برای تست گریم به دفتر کارگردانی فیلم و فیلمبرداری رضا رخشان رفت. برای ورود به این حرفه کافی است. عملکرد بد من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی شروع کردم. «سلطان» اولین فیلم من با قرارداد 600 هزار تومانی بود.

او هرگز علاقه ای به بازیگری جدی و عاشقانه نداشته است، اما از هر نظر او را جذب کرده است. جذابیتی که شو بیز برای همه به هر شکلی دارد.

یکی از بهترین نقش های او که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانه سینما را برایش به ارمغان آورد و مورد تحسین نویسندگان و منتقدان قرار گرفت، بازی خاطره انگیزش در فیلم چهاربان سوری بود.

هدیه تهران

ازدواج هدیه در تهران

در ابتدای سال 1395 خبر ازدواج آنها منتشر شد. او در آن زمان سوپراستار شماره یک ایران بود و فیلم هایش بیشتر پرفروش بودند. زندگی او با هومن بهمنش به پایان نرسید و از هم جدا شدند.

همسر سابق وی اصالتا سنندجی و ساکن لاهیجان بود. قبل از ازدواجش شایعه شده بود که او و علی انصاریان تصمیم به ازدواج گرفته اند که شایعه ای بیش نبود.

هدیه تهران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.