افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

طبیعی ترین و جذاب ترین بازیگر زن سینمای ایران کیست؟ / زیبایی در اوج سادگی + بیوگرافی و عکس.

  • کد خبر : 338518
طبیعی ترین و جذاب ترین بازیگر زن سینمای ایران کیست؟ / زیبایی در اوج سادگی + بیوگرافی و عکس.

بیوگرافی دیبا زاهدی دیبا زاهدی او یکی از چهره های جوان عرصه سینما و بازیگری است که علیرغم اینکه چند سالی است که به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت می کند و با نقش های کوتاه شروع کرده است، در کنار هنرمندانی در حد و اندازه پرویز در کارهای بزرگی حضور داشته است. […]

بیوگرافی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی او یکی از چهره های جوان عرصه سینما و بازیگری است که علیرغم اینکه چند سالی است که به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت می کند و با نقش های کوتاه شروع کرده است، در کنار هنرمندانی در حد و اندازه پرویز در کارهای بزرگی حضور داشته است. پرستویی. مریلا زارعی، ویشکا آسایش، فرهاد قاهمیان و پریوش تهری توانسته اند نظر بسیاری از منتقدان و کارگردانان بزرگ سینما و تلویزیون را به خود جلب کنند و پله های رشد و ترقی را با سرعت بیشتری طی کنند. این بازیگر خوش آتیه مسیری را مانند بسیاری از هنرمندان دیگر طی کرده تا به جایگاه فعلی خود برسد. در ادامه با بیوگرافی دیبا زاهدی بیشتر آشنا می شویم.

شرح مختصری از بیوگرافی دیبا زاهدی.

دیبا زاهدی یکی از متولدین دهه شصت و متولد 16 آذر 1368 در تهران است. او مانند بسیاری از هنرمندان عرصه سینما از کودکی به بازیگری علاقه مند شد و از 8 سالگی در تئاتر دانش آموزی در مدرسه فعالیت می کرد. اما علیرغم علاقه زیادش به بازیگری و حضور در این عرصه، خانواده اش به شدت با ورود او به عرصه سینما و بازیگری مخالفت کردند و مانع تحصیل او شدند.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی همیشه سعی می کرد در تحصیل نمرات خوبی کسب کند تا خانواده اش را متقاعد کند که فعالیت هنری اش مانعی برای درس خواندن او ندارد. در نهایت با عدم موافقت خانواده، رشته مهندسی معماری دانشگاه آزاد را انتخاب می کند و تحصیل می کند. اما او در دوران تحصیل در دانشگاه همیشه به دنبال کلاس ها و برنامه های بازیگری بوده است.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی و در نهایت در کلاس معلمان بازیگری.

دیبا زاهدی بسیار رویاپرداز و خیال پرداز است و آنقدر در رویاها و خیالاتش گم می شود که به گفته خودش اگر قوه تخیلش بود با مشت او را می زد تا کمی آرامتر در خیال فرو رود. و ذهن او این رویا همیشه به او این قدرت را می داد که مسیر خود و علاقه اش به بازیگری را دنبال کند و در نهایت اولین و مهمترین قدم را برای ورود به این عرصه برداشت. او در کلاس های بازیگری که توسط اساتید این رشته مانند استاد زنده یاد حمید سحریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان تدریس می شد شرکت کرد. این کلاس ها فرصت خوبی بود تا او دیده شود و در رشته مورد علاقه اش نقب بزند.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی شاگرد معلمانی چون حمید زهاریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان است.

اولین حضور پنج ستاره در سینما.

سرانجام دیبا زاهدی در سال 1392 به آرزوی کودکی خود یعنی حضور در مقابل دوربین به عنوان بازیگر رسید و در فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده ظاهر شد. داستان فیلم در مورد دختری بود که به همراه مادرش که در یک تیم 5 ستاره در یک هتل 5 ستاره برای پرداخت هزینه های دانشگاه کار می کند و در این بین تا یک روز با برخی از اعضای تیم قدیمی مشکل دارد. ، ساعت گران قیمت یکی از مهمانان معروف هتل گم می شود و داستان شروع می شود. دیبا زاهدی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون شهاب حسینی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، بهناز جعفری بازی می کند.

اولین فیلم دیبا زاهدی پنج ستاره بود.

دیبا زاهدی

بادیگارد نقطه عطف اجرای دیبا زاهدی

تعداد کمی از بازیگران جوان این فرصت را دارند که اولین فیلم های خود را با هنرمندان سینما فیلمبرداری کنند و با کارگردانان مشهور کار کنند. چون حضور در آن گروه ها نشان دهنده استعداد و توانایی شما برای حضور در نقش ها و فیلم های دیگر و رزومه خوب حتی اگر نقش کوتاهی داشته باشید دارد.

دیبا زاهدی

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کارگردان سینمای دفاع مقدس است که یکی از پرفروش ترین و پربیننده ترین فیلم های سال 1393 بود.در این فیلم بازیگران بزرگی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد قاهمیان، پریوش تداری امیر آقایی، بابک حمیدیان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداختند و داستان حول محور شخصیتی می چرخید که محافظ شخصیت های مهم سیاسی بود و در این مدت با ماجراهایی روبه رو شد. دیبا زاهدی در نقش مریم دختر محافظ با بازی پرویز پرستویی بازی کرد. او در این فیلم نقش کوتاهی داشت اما بازی خوبی داشت. نگاه نگران او به پدرش و وضعیت او و شرایط سخت حاکم بر او برای بیننده کاملاً باورپذیر بود و پیوند دختر و پدر را به خوبی نشان می داد.

دیبا زاهدی

به گفته خود دیبا زاهدی، فیلم بادیگارد برای او یک تجربه فراموش نشدنی بود، زیرا در کنار یک گروه فوق حرفه ای بود و معلمانی که در آن بازی می کردند به او توصیه می کردند. وجود نام ابراهیم حاتمی کیا در رزومه کاری برای او نقطه عطفی است و هر زمان که از آقای حاتمی کیا خواسته شود در فیلم دیگری بازی کند قطعا بدون خواندن فیلمنامه می پذیرد.

دیبا زاهدی

فیلم دیبا زاهدی

دیبا زاهدی فعالیت خود را در عرصه سینما و تلویزیون از سال 1391 با فیلم پنج ستاره آغاز کرد. سال 1393 یکی از بهترین سال های فعالیت هنری او بود زیرا در فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا حضور داشت و امسال در فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی ایفای نقش کرد.

سال 1394 برای دیبا زاهدی سال بسیار پرکاری بود زیرا او در سه فیلم توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی، آزاد به کارگردانی حسین شهابی و اگزما به کارگردانی مهران مهدویان بازی کرد. در سال ۱۳۹۶ اولین حضور تلویزیونی خود را انجام داد و در فیلم ۸۷ متری کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخت.

دیبا زاهدی

در همان سال در فیلم طاق و ترم کیومرث پوراحمد بازی کرد. یکی دیگر از نقش های او در سال ۱۳۹۶ بازی در سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی بود که فیلمبرداری آن آغاز شد. او در این فیلم با ویشکا آسایش، لیلا حاتمی و مجید مظفری همبازی بود. وی در حال حاضر در سال 2018 فیلم بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی را در کارنامه خود دارد و همچنان در مسیر خود پیش می رود.

دیبا زاهدی

نکته ای که در مورد دیبا زاهدی وجود دارد این است که او با وسواس کارش را انتخاب می کند و علاقه ای به شهرت ندارد و نمی خواهد دیده شود. از این رو به دلیل گستردگی مخاطب در تلویزیون حضور چندانی ندارد.

دیبا زاهدی

او علاقه خود به معماری را رها نکرده است

دیبا زاهدی با اینکه علاقه زیادی به بازیگری دارد و به درخواست خانواده مجبور شد رشته ای متفاوت از رشته تحصیلی اش را انتخاب کند اما باید گفت که او هم رشته تحصیلی خود را خیلی دوست دارد و مایل است. اگر فرصتی برای فعال شدن و کسب تجربه وجود داشت در این زمینه تحصیل کنید و بتوانید در این زمینه نیز فعال باشید.

دیبا زاهدی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.