افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

طبیعت گردی با ژست خاص سحر ولدبیگی و همسرش

  • کد خبر : 121618
طبیعت گردی با ژست خاص سحر ولدبیگی و همسرش

سحر ولدبیگی این بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله آب پریا، پاورچین، درحاشیه به خوبی ایفای نقش کرده است. سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۳۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دارای دیپلم مدیریت بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر […]

سحر ولدبیگی این بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله آب پریا، پاورچین، درحاشیه به خوبی ایفای نقش کرده است.

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۳۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دارای دیپلم مدیریت بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی دوره بازیگری را در کارگاه آزاد تفسیر گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی با سریال دختران شناخته شد.

سحر ولدبیگی در سال ۱۳۷۹ با نیما فلاح ازدواج کرد و به گفته خودش این موضوع به زمانی برمی گردد که در مجموعه پذیرایی خانواده با هم کار می کردیم. با گذشت زمان نوع نگاه ما به هم تغییر کرد و بیشتر به هم نگاه می کردیم. در آن نمایش ما روبروی هم بودیم و در سریال همه خانواده ها سعی کردند با ما ازدواج کنند اما قبول نکردیم.

جالبه بعد از اون سریال واقعا این اتفاق افتاد و ما در تاریخ 1392/04/04 یعنی تولد من ازدواج کردیم. البته من و نیما اصراری به برگزاری جشن عروسی نداشتیم، شاید در دوران بازیگری بارها این اتفاق برایمان افتاد و دیگر این موضوع برایمان جذابیتی نداشت.

به نظر من تنها کسانی که در مراسم عقد خوشی ندارند عروس و داماد هستند. به همین دلیل خانواده ما با درخواست ما موافقت کردند و زندگی مشترکمان را با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی آغاز کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.