افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

طبق گزارش جدید، آمازون در حال کار بر روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی است

  • کد خبر : 12443
طبق گزارش جدید، آمازون در حال کار بر روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی است

بر اساس گزارشی جدید، آمازون در حال توسعه یک اپلیکیشن مستقل برای تماشای ورزش است اطلاعات. این حرکت نشان دهنده تلاش مداوم آمازون برای سرمایه گذاری در Prime Video و محتوای ورزشی زنده است. اگر این اپلیکیشن مستقل منتشر شود، محتوای ورزشی آمازون را که در حال حاضر در پلتفرم اصلی Prime Video این شرکت […]


بر اساس گزارشی جدید، آمازون در حال توسعه یک اپلیکیشن مستقل برای تماشای ورزش است اطلاعات. این حرکت نشان دهنده تلاش مداوم آمازون برای سرمایه گذاری در Prime Video و محتوای ورزشی زنده است. اگر این اپلیکیشن مستقل منتشر شود، محتوای ورزشی آمازون را که در حال حاضر در پلتفرم اصلی Prime Video این شرکت گنجانده شده است، بهتر نشان می دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که اندی جاسی، مدیرعامل آمازون اخیراً منتشر شده است به نام ورزش زنده “یک دارایی منحصر به فرد” که آمازون به سرمایه گذاری در آن ادامه خواهد داد. پیشنهادات ورزشی زنده فعلی آمازون شامل حقوق انحصاری برای فوتبال پنجشنبه شب NFL به همراه برخی از مسابقات لیگ برتر فوتبال و بازی های بیسبال یانکیز. آمازون همچنین روی سایر محتوای ورزشی برای تکمیل بازی‌های زنده سرمایه‌گذاری کرده است، زیرا این شرکت برنامه‌های گفتگوی ورزشی اصلی را هم در Prime Video و هم در سرویس پخش تبلیغاتی Freevee راه‌اندازی کرد.

مشخص نیست که آمازون چه زمانی برنامه ورزشی مستقل را راه اندازی می کند. همچنین این امکان وجود دارد که شرکت تصمیم بگیرد برنامه ها را به طور کلی کنار بگذارد.

آمازون به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداد.

برنامه‌های آمازون برای یک برنامه ورزشی مستقل نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های ورزشی زنده خود به جریان‌های درآمد اضافی است. با در نظر گرفتن هزینه های سنگین حقوق پخش، تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت قصد دارد هزینه اشتراک جداگانه ای برای محتوای ورزشی با این برنامه مستقل دریافت کند. همچنین ممکن است آمازون تصمیم به ارائه یک سطح اشتراک جداگانه که شامل محتوای ورزشی آن باشد نیز وجود دارد.

گزارش جدید در حالی منتشر می‌شود که آمازون در حال بررسی بخش‌هایی از بخش‌های بی‌سود خود بوده است که منجر به حذف نقش‌های متعددی شده است. حتی در میان این تلاش‌های کاهش هزینه، به نظر می‌رسد آمازون متعهد به ساخت Prime Video و محتوای پخش زنده ورزشی آن است.

آمازون تنها شرکت بزرگی نیست که به دنبال ادامه سرمایه‌گذاری در محتوای ورزشی زنده است، زیرا این شرکت با رقابت فزاینده‌ای از سوی غول‌های فناوری دیگر مواجه است که قراردادهای پخش جریانی ورزشی را نیز امضا کرده‌اند. هفته گذشته، یوتیوب گوگل، بلیط یکشنبه NFL را در یک معامله جریان برجسته تضمین کرد. از سوی دیگر، اپل حق بازی های لیگ برتر بیسبال و لیگ برتر فوتبال را به دست آورده است.

YouTube بلیط NFL Sunday را در قرارداد پخش جریانی برجسته تضمین می کند

گزارش جدید عایشه مالک ادعا می کند که آمازون در حال کار بر روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=12443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.