افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

طبق حکم قاضی، ماشین آلات معدن یک شرکت اوراق بهادار است

  • کد خبر : 376761
طبق حکم قاضی، ماشین آلات معدن یک شرکت اوراق بهادار است

یک دادگاه فدرال دستگاه‌های ماینینگ کریپتو را به عنوان اوراق بهادار در دعوای SEC علیه کلاهبرداری 18 میلیون دلاری Green United LLC صادر کرده است. به گزارش اسمارتک نیوز، SEC در این مورد ادعا کرد که شرکت Green United دستگاه های ماینینگ را برای استخراج توکن به نام GREEN معرفی کرده است، اما به طور […]

یک دادگاه فدرال دستگاه‌های ماینینگ کریپتو را به عنوان اوراق بهادار در دعوای SEC علیه کلاهبرداری 18 میلیون دلاری Green United LLC صادر کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، SEC در این مورد ادعا کرد که شرکت Green United دستگاه های ماینینگ را برای استخراج توکن به نام GREEN معرفی کرده است، اما به طور مخفیانه بیت کوین را با آنها استخراج می کند. قاضی همچنین درخواست گرین یونایتد برای رد پرونده را رد کرد.

قاضی: جعبه سبز تعریف اوراق بهادار است

قاضی آن ماری مکلف آلن در حکم اخیر خود دریافت که بر اساس قوانین ایالات متحده، ماشین آلات معدن یونایتد سبز (یونایتد سبز) که جعبه های سبز طبق تعریف اوراق بهادار به آنها (جعبه سبز) می گویند.

کمیسیون مبادلات گرین یونایتد را به کلاهبرداری ۱۸ میلیون دلاری از سرمایه گذاران با تبلیغات دروغین Green Boxes به عنوان ماینر برای توکنی به نام GREEN در شبکه بلاک چین ساختگی متهم کرد.

دادگاه تأیید کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار توانسته است وجود یک توافقنامه سرمایه گذاری را از طریق فروش این دستگاه ها و یک توافق نامه میزبانی برای راه اندازی جعبه های سبز بدون شک ثابت کند. قاضی استدلال Green United مبنی بر اینکه محصولات آنها اوراق بهادار نیستند را رد کرد و اظهار داشت که SEC تمام عناصر لازم برای تعریف یک اوراق بهادار را برآورده کرده است.

با این حال، SEC نیز با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کند. اینکه آیا گنسلر می تواند از رگبار انتقادها جان سالم به در ببرد، باید دید که آیا او می تواند بر این مشکلات غلبه کند یا خیر.

اتهامات SEC علیه Green United

پرونده جاری SEC علیه گرین یونایتد و مدیران آن، رایت تورستون و کریستوفر کرون، حول محور ادعاهایی است که این شرکت با تبلیغ جعبه‌های سبز به عنوان ابزارهایی که می‌توانند توکن‌های GREEN استخراج کنند، سرمایه‌گذاران را فریب داده است. . با این حال، این دستگاه ها برای استخراج بیت کوین بدون اطلاع سرمایه گذاران مورد استفاده قرار گرفته اند.

SEC ادعا کرد که هیچ توکن سبزی در حال استفاده نبود و این خود ترستون بود که توکن‌های سبز را توزیع کرد، نه کاربرانی که آنها را استخراج می‌کردند.

قاضی آلن همچنین در تصمیم خود اظهار داشت که گرین یونایتد به سرمایه گذاران خود این تصور را می دهد که آنها توکن های GREEN را از طریق این ماشین های سبز استخراج می کنند. اما در واقع، سرمایه‌گذاران توکن‌های GREEN را به صلاحدید مدیران Green United دریافت می‌کردند، که به SEC کمک کرد تا ثابت کند که شرکت اطلاعات نادرست را ارائه کرده است.

قاضی درخواست رد پرونده را نپذیرفت

Green United استدلال کرد که SEC هیچ صلاحیتی برای اظهار نظر در مورد دارایی های دیجیتالی مورد نظر ندارد و این اقدامات اجرایی کاملاً خارج از حوزه اختیارات آژانس است.

با این حال، قاضی آلن این ادعاها را رد کرد و اظهار داشت که اقدامات SEC مطابق با قوانین است. توانمندسازی نهاد نظارتی سال ها پیش تصمیم گرفته شد. حکم قاضی راه را برای SEC باز می کند تا اتهامات خود را علیه این شرکت به مراحل بعدی روند قانونی یعنی مراحل کشف و محاکمه برساند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-26 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.