افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

طبقه بندی پولی کارگزاران فارکس در سایت ویکی اف ایکس! + اسناد و مدارک

  • کد خبر : 394088
طبقه بندی پولی کارگزاران فارکس در سایت ویکی اف ایکس! + اسناد و مدارک

به گزارش بازار، وب سایت WikiFx به عنوان پلتفرم ردیابی کارگزاران فارکس در جهان شناخته می شود. این سایت به طور کلی در سرتاسر دنیا به عنوان یک منبع اعتبار برای معامله گران و افراد عادی یافت می شود، بنابراین اگر برای فعالیت خود دلالی مد نظر دارید، باید با این سایت چک کنید و […]

به گزارش بازار، وب سایت WikiFx به عنوان پلتفرم ردیابی کارگزاران فارکس در جهان شناخته می شود. این سایت به طور کلی در سرتاسر دنیا به عنوان یک منبع اعتبار برای معامله گران و افراد عادی یافت می شود، بنابراین اگر برای فعالیت خود دلالی مد نظر دارید، باید با این سایت چک کنید و در صورت نیاز به تایید و تایید، باید با آنها همکاری کنند. آن دلال

در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را که به تازگی درز کرده است و جنبه های جدید پیرامون وب سایت WikiFx را در نظر بگیریم، آیا می توانیم به آن اعتماد کنیم یا خیر؟ آیا بررسی ها و اعتبارسنجی ها به شیوه ای بی طرفانه و منصفانه انجام می شود؟ اگر در فارکس فعال هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

معرفی سایت WikiFX و تاریخچه آن.

WikiFX در سال 2013 در چین راه اندازی شد. دفتر اصلی آن در هنگ کنگ واقع شده است و هیچ اطلاعات هویتی از بنیانگذاران این پلتفرم در دسترس نیست. این شرکت در چندین کشور آسیای شرقی مانند تایلند، ویتنام و فیلیپین دفتر دارد و در مجموع حدود 200 کارمند در نقاط مختلف جهان برای این شرکت کار می کنند.

در ابتدای گفتگو گفتیم که WikiFX یک پلت فرم مشاوره نظارتی برای کارگزاران فارکس در جهان است. بیایید کمی عمیق تر به این عنوان بپردازیم تا ببینیم WikiFX دقیقاً با این تعریف چه می کند. این وب سایت در یک محیط کاربری جامع، داده هایی مانند مجوزها و مقررات لازم، کیفیت خدمات و سیستم های معاملاتی کارگزاران را برای حفظ حقوق مشتریان ارائه می دهد.

معیارهای اصلی WikiFX برای کارگزاران رتبه بندی

به عنوان پلتفرمی که هدف آن کمک به افراد علاقه مند به معاملات فارکس در تصمیم گیری صحیح است، ابتدا باید معیارها و سپس روش های اعتبارسنجی و رتبه بندی کارگزاران در این منبع را بررسی کنیم.

معیارهای اصلی WikiFX در این زمینه به شرح زیر است:

  • شاخص های کسب و کار
  • ریسک فعالیت
  • مجوزهای نظارتی و لازم
  • نرم افزار و پلتفرم معاملاتی

WikiFX با بررسی مسائل فنی و پرس و جوهای ضروری به این 4 عنصر از 0 تا 10 امتیاز می دهد و یک نمره متوسط ​​از تمام عملکرد را به عنوان امتیاز کارگزار اختصاص می دهد.

چرا WikiFX در بین کاربران بسیار محبوب است؟

نام تقریباً تمام کارگزاران مشهور جهان در وب سایت WikiFX قابل مشاهده است. در این منبع تمامی اطلاعات منتشر شده و مهم در مورد آن ها مانند:

  • نام شرکت
  • نام نهاد نظارتی و مرجع آن.
  • آدرس محل راهرو
  • اطلاعات تماس
  • آدرس سایت
  • شبکه های اجتماعی
  • تصاویر ثبت شده از دفاتر کارگزاران.

علاوه بر اینها، بخشی در ویکی اف ایکس به نام Exposure طراحی شده است تا در صورت مشاهده تخلف و کلاهبرداری، آن را به دیگران اطلاع دهند تا به عنوان یک انجمن جهانی با بازدید بالا و از طرف دیگر کارگزاران مختلف، آن را به اطلاع دیگران برسانند. با به منظور حفظ اعتبار و تصویر عمومی فعالیت های خود را مورد توجه قرار دهد و در صورت بروز مشکل پاسخ صحیح دهد.

پلتفرم WikiFX با ایجاد و پرداخت فضاها بر اساس اسناد و مدارک و تایید جزئیات، اعتماد را در بین کاربران بازارهای مالی به ویژه فارکس ایجاد کرد و اعتبار و صلاحیت آن در این جامعه به رسمیت شناخته شد.

موارد مشکوک و ابهامات فعالیت های پلتفرم ویکی اف ایکس.

در سال های اخیر، فعالیت WikiFX با عدم قطعیت های مختلفی همراه بوده است که نمی توان آنها را نادیده گرفت. از سوگیری این منبع نسبت به کارگزاران فعال در شرق آسیا به دلیل چینی بودن و افزایش فعالیت در این منطقه جغرافیایی گرفته تا حدس و گمان در مورد همکاری تجاری با کارگزاران تا بتوانند برچسب سبزی برای تایید WikiFX برای تغییر پرداخت ماهانه دریافت کنند.

اما آیا این سخنان واقعا درست و معتبر هستند؟ ما سعی می کنیم تا حد امکان به این موضوع بپردازیم و به دنبال اسناد قابل اعتمادتر و معتبرتر در WikiFX باشیم. اگر به عنوان مدیر رسمی یک کارگزار فارکس که توسط پلتفرم WikiFX پشتیبانی می شود، تجارت کنید، در نهایت با یک مدیر کارگزار رسمی فارکس که توسط پلتفرم WikiFX پشتیبانی می شود، مواجه خواهید شد. پیشنهادی که به نظر می رسد بخشی از سیستم درآمدی این پلتفرم باشد. از جمله موارد ارائه شده در این پیشنهاد، طرح هایی قابل تامل وجود داشت که در زیر مشاهده می کنید:

طبقه بندی پولی کارگزاران فارکس در سایت ویکی اف ایکس! + اسناد و مدارک

پشت صحنه سایت WikiFX

طبقه بندی پولی کارگزاران فارکس در سایت ویکی اف ایکس! + اسناد و مدارک

افشای سایت WikiFX

ظاهراً تا کنون در مهر 1403 هستیم. کارگزاران می توانند در ازای پرداخت مبالغ قابل توجه در ماه و داشتن نشان کارگزار تایید شده با امتیاز کلی 5 یا بالاتر در این پلتفرم، رسماً سطوح مختلف اعتبار را از WikiFX دریافت کنند.

آیا می توانید به اعتبارسنجی کارگزاران فارکس در سایت WikiFX اعتماد کنید؟

شاید در سال های اخیر، ویکی اف ایکس در شفاف سازی و کمک به معامله گران فارکس در تصمیم گیری درست، واقعا مفید و موثر بوده است و حتی در حال حاضر، برخی از اطلاعاتی که در مورد کارگزاران ارائه می دهد، مهم و ارزشمند هستند، اما با توجه به اسناد و مدارک مورد نظر ما باید به بی طرفی خود در زمینه مقایسه و انتخاب یک کارگزار مطمئن نه گفت! این پلتفرم دیگر از لحاظ اعتبارسنجی و رتبه بندی کارگزاران فارکس صلاحیت کافی را ندارد و تصمیم گیری بر اساس آن صحیح نیست.

خلاصه نهایی

در این مقاله پلتفرم های زیادی را تست می کنیم. WikiFX که یکی از سایت های مهم در زمینه اعتبارسنجی و تایید صحت عملکرد بروکرهای فارکس در سراسر جهان است، بیایید با دیدی منطقی به بررسی آن بپردازیم و پاسخ صحیح و قابل اعتماد را پیدا کنیم.

در نهایت، با توجه به رویکرد تجاری فعلی WikiFX برای رتبه‌بندی کارگزاران و اهمیت پول در میان معیارهای رتبه‌بندی و رتبه‌بندی کارگزاران، پیشنهاد می‌کنیم که مراجعه به این منبع را به‌عنوان تأییدی بر انتخاب خود برای کارگزاری فارکس تلقی نکنید یک کارگزار قابل اعتماد منابع برای بررسی دقیق تر و انتخاب صحیح تر، دیگری را بخوانید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما آموزنده و مفید بوده باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.