افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

طاهری: تنها 4 تیم با یک شرط حق ثبت قرارداد دارند/ پنجره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس بسته است

  • کد خبر : 25217

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در صورت اعلام سقف بودجه تنها چهار باشگاه لیگ برتری می توانند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند. در خبرها آمده است که پنجره نقل و انتقالات داخلی باشگاه استقلال به دلیل بدهی تبلیغاتی 70 میلیاردی به سازمان لیگ بسته است. فرشید طاهری مدیر کمیته […]

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در صورت اعلام سقف بودجه تنها چهار باشگاه لیگ برتری می توانند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند.

در خبرها آمده است که پنجره نقل و انتقالات داخلی باشگاه استقلال به دلیل بدهی تبلیغاتی 70 میلیاردی به سازمان لیگ بسته است. فرشید طاهری مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال با تصمیم کمیته بسته است و این کمیته می تواند جزئیات را اعلام کند.

وی در خصوص اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است یا خیر، تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالات چهار تیم سپاهان، گلگهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران باز و برای سایر تیم ها از جمله پرسپولیس بسته است. هر باشگاهی باید برای ثبت قرارداد بازیکنانش از کمیته دولتی تصمیم بگیرد، در غیر این صورت قراردادها ثبت نمی شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته تعداد مدعیان استقلال و پرسپولیس کاهش یافته و سال به سال بهبود می یابد البته به شرط عدم بدهی جدید. ضمنا باشگاه ها باید سقف بودجه را در سامانه اعلام شده تا قبل از 4 تیر اعلام کنند. سقف بودجه باشگاه ها بر اساس مصوبه هیات مدیره و رئیس مجمع است، بنابراین 4 تیمی که پنجره نقل و انتقالات آنها باز است نیز باید سقف بودجه را در سامانه اعلام کنند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)