افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

طاهرزاده: اسمار می تواند مورد علاقه هواداران پرسپولیس در دربی شود/ غیبت کنعانی بر توپ های بلند تاثیر می گذارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227893
طاهرزاده: اسمار می تواند مورد علاقه هواداران پرسپولیس در دربی شود/ غیبت کنعانی بر توپ های بلند تاثیر می گذارد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پیروزی قرمزها در دربی پایتخت می تواند اسمار را مورد علاقه برزیلی بسیاری از هواداران این تیم قرار دهد. بهنام طاهرزاده درباره شرایط کنونی مغرب زمین در آستانه دربی صد و سوم بیان کرد: فکر می کنم چهارشنبه یکی از زیباترین دربی های سال های اخیر را شاهد […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پیروزی قرمزها در دربی پایتخت می تواند اسمار را مورد علاقه برزیلی بسیاری از هواداران این تیم قرار دهد.

بهنام طاهرزاده درباره شرایط کنونی مغرب زمین در آستانه دربی صد و سوم بیان کرد: فکر می کنم چهارشنبه یکی از زیباترین دربی های سال های اخیر را شاهد باشیم. هر دو تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و با پیروزی هایی که به دست آوردند خود را از سایر تیم های جدول جدا کردند. پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد توانست خیلی خوب به بازی برگردد و سه امتیاز شیرین خانه را به دست آورد و استقلال هم در اهواز به یک پیروزی مهم دست یافت. این نتایج باعث شد که هر دو تیم با روحیه بسیار بالایی در دربی حاضر شوند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است و به جز بازی با آلومینیوم که نتیجه را از دست داد، در سه بازی دیگر لیگ و یک بازی حذفی جام حذفی عملکرد خوبی داشت و موفق شد خود را ببندد. فاصله در جدول با استقلال کم نکته مهم در پرسپولیس خریدهای جدید این تیم است که خیلی خوب به تیم اضافه شده است.اورنوف، حسن و آل کثیر خیلی خوب جا افتاده اند و مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر در بهترین فرم خود هستند و آنها می توانند در دربی هم چنین تاثیری داشته باشند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس غیبت کنعانی ها را برجسته کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس در نیم فصل در بهترین شرایط قرار دارد و تنها دغدغه کادر فنی و هواداران غیبت کنعانی هاست. این مدافع نقش مهمی در خط دفاعی پرسپولیس دارد، او در ارسال های هوایی بسیار خوب عمل می کند و در خلق بازی از پشت زمین و همسو با سبک بازی استقلال که عمدتا روی پاس های بلند و آزاد کار می کند عملکرد خوبی دارد. ضربات، غیبت کنانی می تواند مشکل ساز شود. به نظر من باشگاه پرسپولیس باید اخطار نادرست کنعانی ها را پیگیری کند. در فوتبال دنیا هم اتفاق می افتد که اگر بازیکنی اشتباهاً کارت زرد یا قرمز دریافت کند، پس از بررسی، در صورت تایید خطای داور، تصمیم جدیدی گرفته می شود. البته این اتفاق می تواند شبهاتی را در مورد یک تیم هم ایجاد کند. این شرایط را فقط در ایران می بینیم. اگر فدراسیون باز هم رسیدگی کند متهم به طرفداری می شود و اگر این موضوع رسیدگی نشود حق پرسپولیس و هوادارانش ضایع می شود.

طاهرزاده در پاسخ به اشتباهات خیره کننده علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس اظهار داشت: کلیدواژه بهترین دروازه بان تاریخ بلای جان بیرانوند شده است. از آنجایی که برخی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کردند که او بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران است، بیرانوند در مسیر نزولی قرار دارد و اگر هر چه زودتر از این وضعیت خارج نشود، دوران حرفه‌ای‌اش در پرسپولیس است. خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می کنید تمام می شود.

وی در خصوص عملکرد عثمار به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: عثمار مربی خوبی است. او حدود دو سال با یحیی کار کرد و با تمام شرایط پرسپولیس آشناست. اسمار بعد از نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی نشان داد که به فوتبال هجومی علاقه دارد و این را در بازی های اخیر شاهد بودیم. این نتایج به این معناست که باشگاه پرسپولیس از او حمایت لازم را دارد. البته خریدهای جدید هم در ابتدای کار پرسپولیس و اسمار را کمک کرد و باعث شد سرمربی برزیلی روند مثبتی داشته باشد. به نظر من دربی پایتخت می تواند نقطه عطفی برای عثار باشد و اگر او بتواند با پرسپولیس سه امتیاز را کسب کند، محبوب پرسپولیسی ها خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)