افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

طارمی: حرکت محیبی را تایید نمی کنم/به قول او برمی گردیم

  • کد خبر : 186218
طارمی: حرکت محیبی را تایید نمی کنم/به قول او برمی گردیم

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مهدی طارمی پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: کاری که محمد محبی انجام داد درست نبود. ما انجام این کار را در مقابل هواداران رقیب قبول نداریم. خودمان جلوی دوربین این کار را کردیم. اما به هر حال وقتی می خواهند کشور شما را کوچک کنند، ما هم بچه […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مهدی طارمی پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: کاری که محمد محبی انجام داد درست نبود. ما انجام این کار را در مقابل هواداران رقیب قبول نداریم. خودمان جلوی دوربین این کار را کردیم. اما به هر حال وقتی می خواهند کشور شما را کوچک کنند، ما هم بچه این آب و خاک هستیم. همه ما چه در داخل ایران چه آنهایی که نیستند با هر عقیده و فکری اگر کسی بخواهد به ما بی احترامی کند این کار را نمی کنیم. حرف هایشان را به خودشان برمی گردانیم.

وی در مورد رقیب بعدی این تیم نیز گفت: وقتی هدفمان مشخص است فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان انجام خواهیم داد.

مهاجم تیم ملی با بیان اینکه شعارهای اماراتی باعث افزایش انگیزه ملی پوشان شد، گفت: آنقدرها انگیزه نمی دهند اما غیرت ایرانی که همه ما داریم وقتی عده ای بخواهند بی احترامی کنند کمی به جوش می آید. با هیچکس کاری نداشتیم اما کاری که محبی کرد خوب نبود. ما انگیزه زیادی برای صعود به عنوان رهبر داشتیم.

وی در خصوص فشار کاذب قهرمانی گفت: انتظار مردم یا رسانه ها از ما طبیعی است اما اینطور نیست که قهرمان شویم. باید بازی به بازی جلو برویم. گام به گام صعود می کنیم. فکر نمی کنم کسی قول قهرمانی داده باشد. با این شرایط، وعده قهرمانی کمی مضحک است، اما هر کاری از دستمان بر بیاید برای شادی مردم انجام می دهیم.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.