افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

طارمی: تمام تلاشمان را می کنیم اما نمی توانیم قول قهرمانی بدهیم

  • کد خبر : 170530
طارمی: تمام تلاشمان را می کنیم اما نمی توانیم قول قهرمانی بدهیم

مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی در اردوی کیش گفت: ابتدا به خانواده داغدار مردم کرمان و ایران تسلیت می گویم. در مورد جام ملت ها باید بگویم که تورنمنت بسیار مهمی برای کشورمان است. ما از آن دسته تیم هایی هستیم که شانس قهرمانی در این مسابقات را داریم و تلاش می کنیم […]

مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی در اردوی کیش گفت: ابتدا به خانواده داغدار مردم کرمان و ایران تسلیت می گویم. در مورد جام ملت ها باید بگویم که تورنمنت بسیار مهمی برای کشورمان است. ما از آن دسته تیم هایی هستیم که شانس قهرمانی در این مسابقات را داریم و تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد.

وی درباره بازی مقابل بورکینافاسو گفت: این تیم بازیکنان مشهور زیادی در فوتبال اروپا دارد. بورکینافاسو خود را برای جام ملت های آفریقا آماده می کند و با تمرکز بالایی به مصاف ما خواهد رفت. ما در تیم ملی بازی دوستانه نداریم و همیشه دوست داریم تیم پیروز شود و مردم را خوشحال کند.

طارمی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی مهیا است. گفت: به هر حال همیشه در همه جای دنیا مشکلاتی وجود دارد. ما بهترین کار را انجام می دهیم و بسیار متحد هستیم تا بهترین ها اتفاق بیفتد و همه را خوشحال کنیم. ما نمی توانیم قول بدهیم که برنده می شویم زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا ببینیم چه می شود.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه چه انتظاری از مردم و رسانه ها دارد، خاطرنشان کرد: رسانه نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارد. ضمن اینکه تلاش می کنید به دستاوردهای خود برسید، ما از رسانه ها هم انتظار داریم که اگر به هر دلیلی اتفاقی افتاد و حاشیه ای به وجود آمد، حاشیه ها را کم کنید زیرا چشم ملت به شماست و اتفاقات کوچک زیادی در اطراف می افتد. جهان جهان زیاده روی نکنید تا مردم نگران نباشند و تیم آسیب نبیند.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در کیش که با استقبال خوب مردم مواجه شد، گفت: مردم همیشه صمیمی هستند. اردویی در حاشیه تهران تشکیل دادیم و این اتفاق جذابی برای مردم کیش است. دیدن افراد در لابی هتل و محل تمرین چیز بسیار خوبی است و ما از صمیم قلب از شما تشکر می کنیم. چمن و امکانات خوبی در ورزشگاه وجود دارد.

طارمی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی و امکانات کیش نسبت به استانداردهای جهانی گفت: کاملا با مقایسه مخالفم. با نگاهی به شرایطی که در کشورمان داریم، چمن ورزشگاه المپیک کیش چمن خوبی است و می توانیم آماده شویم و از مسئولانی که زحمت کشیدند تا این چمن به این خوبی آماده شود، تشکر می کنم. امیدوارم از این چمن ها در ورزشگاه های دیگر کشور استفاده شود و باعث افزایش کیفیت لیگ اول ما شود.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.