افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

طارمی بهترین گلزن پورتو شد/ آزمون درخشید و صیادمنش رکورد زد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170159
طارمی بهترین گلزن پورتو شد/ آزمون درخشید و صیادمنش رکورد زد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال در آستانه جام ملت های آسیا آخرین دیدارهای خود را با تیم های باشگاهی انجام دادند تا پس از این دیدارها به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شوند. شکست رم مقابل یوونتوس در حضور سردار آزمون در آخرین دیدار هجدهمین دوره سری آ ایتالیا، بعدازظهر شنبه […]

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال در آستانه جام ملت های آسیا آخرین دیدارهای خود را با تیم های باشگاهی انجام دادند تا پس از این دیدارها به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شوند.

شکست رم مقابل یوونتوس در حضور سردار آزمون

در آخرین دیدار هجدهمین دوره سری آ ایتالیا، بعدازظهر شنبه یوونتوس میزبان آ اس رم بود. کاپیتان تیم ایرانی رم در این دیدار روی نیمکت بود و در دقیقه 80 به جای نیکولا زالوسکی وارد زمین شد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد تا رم 3 امتیاز ارزشمند را از دست بدهد. مقابل تیم قدرتمند یوونتوس

اما تیم فوتبال “آ اس رم” ایتالیا چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان تیم “سرمونز” بود و موفق شد رقیب خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد. سردار آزمون، لژیونر ایرانی تیم رم در این دیدار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در حالی که این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، «ژوزه مورینیو» در دقیقه 67 او را به جای «ادواردو بووه» به میدان فرستاد. و آزمون تنها به 10 دقیقه زمان نیاز داشت تا رم را از شکست خانگی نجات دهد. پاس در دقیقه 77 دیبالا در پشت منطقه، او به آزمون رسید و همچنین یک پاس عمیق به آن انجام داد لوکاکو او را تک به تک کرد تا با پاس گل سردار آزمون اولین گل رم را به ثمر برساند.

سردار آزمون که از سوی قلعه نویی به تیم ملی دعوت شده است برای حضور در این مسابقات با چالش بزرگی روبرو شده بود. این تیم طبق قراردادی که با رم داشت نمی توانست به این ملی پوش ایرانی اجازه حضور در جام ملت های آسیا را بدهد اما در نهایت این مشکل برطرف شد و او به اردوی تیم ملی می رود.

رکورد سیادمنش هال سیتی

در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم مسابقات قهرمانی انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی به دعوت شفیلد یونایتد برگزار شد و در پایان 3 بر 1 شکست خورد. در این بازی تیمی سالن شهر از دقیقه 35 پس از اخراج “تایلر مورتون” 10 هيچ كس او به کار خود ادامه داد. اللهیار ماهیگیر تیم لژیونر ایران سالن شهر او در این دیدار در دقیقه 61 وارد زمین شد که بیشترین تعداد دقایق بازی در این فصل بود. قهرمانی انگلیس برای تیمش بازی کرده است.

صیادمنش که فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی این تیم بود، در این فصل و قبل از این بازی تنها 23 دقیقه بازی کرد و در سایر بازی های این تیم یا در لیست نبود یا از روی نیمکت بازی را تماشا کرد. همین موضوع باعث شده تا مدت ها به تیم ملی دعوت نشود.

مهدی طارمی بهترین گلزن پورتو در سال 2023 شد

در یکی از دیدارهای روز پانزدهم لیگ برتر پرتغال، پورتو میزبان “آشوب” بود که این دیدار با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی پورتو از ابتدای این دیدار در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 61 جای گالنو را گرفت.

تیم پورتو در سال 2023 توانسته در 76 درصد مسابقات خود پیروز میدان را ترک کند. پورتو امسال 100 گل زد و 41 گل خورد. په په، مدافع پرتغالی این تیم با انجام 53 بازی و 4099 دقیقه در زمین، بهترین آمار را در بین سایر بازیکنان دارد. مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو با 19 گل از جمله 8 گل از ضربات پنالتی بهترین گلزن پورتو در سال 2023 شد. علاوه بر طارمی، ناسیمنتو گالنو با 11 پاس گل بهترین آمار را به ثبت رساند.

طارمی بهترین گلزن پورتو شد/ آزمون دارشید و صیادمنش رکورد زدند.

برنتفورد شکست خورد و سنتز تحریم شد

در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال برنتفورد به دعوت کریستال پالاس برگزار شد و این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود کریستال پالاس به پایان رسید. سامان مقدس تیم ملی ایران برنتفورد او در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. در دقایق پایانی نیمه اول، داور به دلیل غیبت در دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر، او را با کارت زرد جریمه کرد.

البته این محرومیت مقدس خیلی فرق نمی کند چون بازی بعدی این تیم در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر شهر 30 دسامبر و در این تاریخ خواهد بود مقدس او در محل تمرکز تیم ملی در جام ملت های آسیا حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.