افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

«ضیافت کشتارگاهی» فصل جدیدی از روند رو به رشد و پیشروی تئاتر اصفهان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 343491
«ضیافت کشتارگاهی» فصل جدیدی از روند رو به رشد و پیشروی تئاتر اصفهان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها در اصفهان شاهد اجرای نمایش هایی هستیم که فصل جدیدی در روند رو به رشد و پیشروی سرگرمی ها از لحاظ فرمی و محتوایی ایجاد کرده اند و انتظار می رود در صورت تداوم، نمایش طلایی دیگری رقم بخورد. حاصل خواهد شد. دورانی شکل می گیرد که افتخارات قبلی […]

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها در اصفهان شاهد اجرای نمایش هایی هستیم که فصل جدیدی در روند رو به رشد و پیشروی سرگرمی ها از لحاظ فرمی و محتوایی ایجاد کرده اند و انتظار می رود در صورت تداوم، نمایش طلایی دیگری رقم بخورد. حاصل خواهد شد. دورانی شکل می گیرد که افتخارات قبلی را ادامه می دهد. این شهر یک هنرمند است. پرورش دهنده باشد

از جمله آثار ذکر شده نمایش «ضیافت کشتارگاه» به نویسندگی مریم سلیمی و اصغر خلیلی و کارگردانی اصغر خلیلی است که این روزها در فضایی کاملا سنتی و جذاب در صحن حوزه هنری اجرا می شود.

سید علیرضا بدری به عنوان فردی که بیش از نیم قرن در عرصه تئاتر از کارگردانی، نویسندگی، تحلیل درام، در قالب متن و بازیگری فعالیت دارد، از نمایش «ضیافت کشتارگاه» گفت. برو مهر به خبرنگار مهر گفت: صرف نظر از امکان اصلاح متن و تفسیر که لازمه هر اثر هنری است، تماشای جشنواره قتلگاه در این لحظه بسیار هوشمندانه و هوشمندانه نوشته و کارگردانی شده است.

وی افزود: باید از جریان ایمان و اعتقاد عمیق مردم مومن و شریف اصفهان در زمان های مختلف یاد کرد. بیا به نفع اکثریت باید به گرایش شدید به عزاداری هوشمندانه و عاشقانه سیدالشهدا که پاشنه آشیل قدرت های بزرگ استعماری در این دوئل های آگاهانه است توجه بیشتری کرد.

این پیشکسوت تئاتر گفت: البته نویسنده و کارگردان باهوش و باهوشی به ناهنجاری هایی در جامعه امروزی اشاره کرد که از دید تیزبین اهالی هنر و ادب دور نیست. بچه ای از خانه رئیس. کلانتری به نام «سیاوش» در اجرای تعزیه نقش حضرت علی اکبر را بازی می کند و این تلفیق پیوندی است بین منافع ملی و اعتقادات مذهبی و غم حضرت سیدالشهدا که به خوبی هر دو را با هم تلفیق می کند. شما می توانید فتح بابی برای سایر نویسندگان و کارگردانان متعهد، خوش ذوق و مبتکر باشید.

وی ادامه داد: به هر حال رضا خلیلی کارگردان خوبی است. دریافت کنید او با استفاده از عناصری از هنرمندان مشهوری چون فریدون سورانی و لیلا پرویزی و پیشکسوتانی چون خوانساری و استفاده از عناصر فنی صدا، نور و موسیقی بسیار زیبا و هماهنگ با مفاهیم، ​​به خوبی از پس این متن زیبا برآمد.

بدری تصریح کرد: اصغر خلیلی با حرکتی جهادی ضمن ایجاد امکان اجرای نمایش در فضایی مغفول مانده تا کنون، بدهی خود را به شهر خود اصفهان ادا کرد، نمایش بسیار زیبایی آغاز شد. دریافت کنید از ریتم و دما ظفر با قدرت خود حاضران را مجذوب خود کرد و با حرکات بسیار جذاب و پویا کار خود را ادامه داد و به پایان رساند که البته تمامی این نصب ها با همراهی و همدلی مدیر کل و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و حوزه هنری و پیام رسان هنرمند به عنوان یک تهیه کننده مبدل شد که شایسته تشکر و قدردانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.