افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ضرورت ورود سه طرح ملی خراسان رضوی در دستور کار مجلس – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 309818
ضرورت ورود سه طرح ملی خراسان رضوی در دستور کار مجلس – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب علی نظری در دیدار با اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، شهادت شهید اسماعیل را تسلیت گفت. روز چهارشنبه هانیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین – حماس تصریح کرد: در ابتدای دولت 34 موضوع مهم در اولویت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب علی نظری در دیدار با اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، شهادت شهید اسماعیل را تسلیت گفت. روز چهارشنبه هانیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین – حماس تصریح کرد: در ابتدای دولت 34 موضوع مهم در اولویت را در حوزه عمرانی و زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دستور کار قرار دادیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه 14 مشکل عمده در حوزه عمرانی و زیرساختی داشتیم افزود: خوشبختانه در این مدت در مجموع 139 دستاورد چشمگیر و 57 اقدام در حوزه عمرانی و زیرساختی آشکار شد.

وی به برخی مشکلات مهم استان از جمله ناپایداری انرژی، تنش آبی و … پرداخت. نارضایتی برق اشاره کرد و گفت: امروز با تلاش بسیار نزدیک به 900 مگاوات مازاد تولید داریم.

نظری با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی و آموزشی گفت: یکی دیگر از مشکلات ما نبود بین 10 تا 12 هزار کلاس درس بود که تاکنون 5 هزار واحد آن ساخته شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که بافت فرسوده آن در همه شهرستان ها شناسایی شده است، ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما در استان حمل و نقل بر اساس زیارت، ترانزیت و صادرات است. باید گفت؛ پروژه قطار سریع به بیننده تهران- مشهد یکی از برنامه های جدی ماست که همواره مورد توجه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود و جلسات ویژه ای پیرامون آن برگزار می شد.

برجسته: پروژه بزرگراه حرم به حرم شهر فرودگاهی مشهد جنب قطار سریع السیر به بیننده تهران-مشهد; سه پروژه مهم ملی ما مربوط به زائران و حج است که باید در دستور کار شورای اسلامی و کمیسیون عمران قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.