افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

ضرورت تدوین سیاست‌های ارزیابی کمی و کیفی عملکرد معلمان شهرستان رودسر – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 111335
ضرورت تدوین سیاست‌های ارزیابی کمی و کیفی عملکرد معلمان شهرستان رودسر – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حیدری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در روند آموزشی شهرستان است. وی با بیان اینکه جریان آموزشی یک جریان سیال در تعامل و هماهنگی است و نمی تواند انتزاعی و محدود به یک شهر […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حیدری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در روند آموزشی شهرستان است.

وی با بیان اینکه جریان آموزشی یک جریان سیال در تعامل و هماهنگی است و نمی تواند انتزاعی و محدود به یک شهر یا منطقه باشد، تصریح کرد: هر فردی با هر استعدادی می تواند از امکانات آموزشی گیلان و کشور بهره مند شود و این محدودیتی ندارد. مشکل وجود ندارد

حیدری ساختار نظام آموزشی برای برنامه. کوچک وی آن را بسیار مفید دانست و گفت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل های آینده به عنوان سرمایه های اجتماعی، حفظ و ماندگاری دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار رودسر تصریح کرد: باید سیاست گذاری در شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر با همکاری مدیران آموزش و پرورش انجام شود تا بتوانیم ارزیابی عملیاتی کمی و کیفی داشته باشیم که شامل معلمان، دانش آموزان و کادر اداری می شود.

وی ادامه داد: بدون شک آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد آموزشی کشور به انسجام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه کمک می کند و رسالت مهمی بر عهده دارد و آموزش سالم بی شک به پیشرفت علمی و آموزشی دانش آموزان کمک می کند. و با تصمیم گیری از وقوع جرم در جامعه و شورای آموزش و پرورش جلوگیری می کند گرفتن درست و به جا می تواند در این روند موثر باشد.

فرماندار رودسر اشاره کرد که من در طول هفته برای معلم و دانش امیدوارم دانشجو برنامه آموزشی باید برنامه ریزی شود، تصریح کرد: باید زمان بیشتری برای مشارکت آموزشی گذاشته شود و سند اساسی بدون اغماض اعمال شود تا در پایان سال نتیجه خوبی حاصل شود.

وی تصمیم گیری، سیاست گذاری و تصمیم گیری را از دیگر وظایف هیأت های آموزش و پرورش برشمرد و افزود: آموزش و پرورش وظیفه مهم تربیت نسل آینده را بر عهده دارد و هیأت های آموزش و پرورش با سیاست گذاری و تصمیم گیری مناسب به این نهاد کمک می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.