افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

ضرورت ایجاد بستر تعامل بین بخشی برای ساماندهی بافت ناکارآمد تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 292255
ضرورت ایجاد بستر تعامل بین بخشی برای ساماندهی بافت ناکارآمد تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی زکاری در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، احداث شهرک جوانان و ساماندهی جامعه حاشیه نشین تبریز را مهمترین فرصت خدمت رسانی به دستگاه های دولتی خواند و ابراز امیدواری کرد: با همت جمعی و هم افزایی دستگاه های دولتی، می توانیم پاسخگوی اکثر خواسته های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی زکاری در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، احداث شهرک جوانان و ساماندهی جامعه حاشیه نشین تبریز را مهمترین فرصت خدمت رسانی به دستگاه های دولتی خواند و ابراز امیدواری کرد: با همت جمعی و هم افزایی دستگاه های دولتی، می توانیم پاسخگوی اکثر خواسته های شهروندان باشیم.

او اضافه کرد: صبر کن قرار است اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مقدمات اجرای این پروژه ها را آغاز کنند تا تعهدات سازمان بازآفرینی عملیاتی شود.

زکاری تصریح کرد: علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی در شهرک جوانان، لازم است همزمان زیرساخت های لازم برای این شهرک نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه مدت هاست مطالعات جدی بر روی ضوابط ویژه شهر تبریز در حوزه بافت تاریخی انجام شده است، ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی قول داد در این هفته نتایج مطالعات خود را در این زمینه اعلام کند. .

زکری تصریح کرد: مقرر شد واحدهای مسکونی شهرک جوانان متناسب با جانمایی بافت خطر آفرین در حاشیه جاده پاسداران ساخته شود و روز گذشته جلسه ای با مسئولان راه و شهرسازی و مشکلات مربوطه تشکیل شد. دلایل تاخیر در اجرای پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آمار ما آن را انجام دادیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرداری 1200 واحد از 7000 واحد مسکونی در این شهر را می سازد، ادامه داد: اقدامات اجرایی شهرداری تبریز آغاز شده و محدودیت هایی از جمله کدها آغاز شده است. برف سکونتگاه جوان مورد بررسی قرار می گیرد.

یادآوری ضرورت ایجاد تلاش های اجرایی برای دستگاه های خدمات رسان. نوار نقاله دولت تاکید کرد و گفت: در صورت ارائه خدمات دستگاه های خدمات رسان تا یک سال نوار نقاله اگر به سکونتگاه جوانان نرسد مانند سایر سکونتگاه هایی می شود که خدماتی دریافت نمی کنند. و مردم مجبور به ترک این شهرک می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.