افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ضرر 1000 میلیاردی پورتو با جدایی طارمی

  • کد خبر : 277206
ضرر 1000 میلیاردی پورتو با جدایی طارمی

آفتاب نیوز: نشریه ابولا پرتغال امروز (سه شنبه) در مورد ضرر بزرگ این باشگاه پرتغالی به دلیل جدایی مجانی ستاره تیم ملی ایران نوشت: پورتو با طارمی 16 میلیون یورو ضرر کرد. پورتو با این پول توانست با فروش ارزشمندترین فوتبالیست ایرانی دو مهاجم جوان را جذب کند. طارمی تابستان گذشته مشتریان بزرگی را پیدا […]

آفتاب نیوز:

نشریه ابولا پرتغال امروز (سه شنبه) در مورد ضرر بزرگ این باشگاه پرتغالی به دلیل جدایی مجانی ستاره تیم ملی ایران نوشت: پورتو با طارمی 16 میلیون یورو ضرر کرد.

پورتو با این پول توانست با فروش ارزشمندترین فوتبالیست ایرانی دو مهاجم جوان را جذب کند.

طارمی تابستان گذشته مشتریان بزرگی را پیدا کرد که در پورتو درخشیدند. اینتر، میلان، تاتنهام، سویا، آرسنال و ناپولی از جمله باشگاه های علاقه مند به ستاره ایرانی بودند.

اما تابستان گذشته میلان مشتری اصلی و جدی طارمی بود و حتی با این بازیکن ایرانی هم به توافق رسید اما در آخرین گام پورتو حاضر نشد مهاجم ملی پوش خود را با 16 میلیون یورو بفروشد و برای فرار از این انتقال 20 میلیون دلار درخواست کرد. اتفاق می افتد.

طارمی در نهایت در پورتو ماند، اما در زمستان با اینتر، رقیب سرسخت میلان، به توافق رسید تا تابستان آینده به صورت رایگان به سری آ برود.

این نشریه پرتغالی گزارش می دهد که مدیریت باشگاه پورتو یک سال پس از پایان قرارداد طارمی می تواند با فروش این ستاره «سود خوبی» به دست آورد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، طارمی در کانون توجه میلان و اینتر قرار داشت، اما این قهرمان سری آ بود که توانست “مهاجم ایرانی را بدون پرداخت پول به سری آ برساند.”

ماجرای پورتو با طارمی و جدایی این ستاره ایرانی از باشگاه پرتغالی پس از 4 سال درخشش بدون مزد، تنها ماجرای نقل و انتقالات فوتبال جهان به این شکل نیست.

کیلیان امباپه همان مسیر طارمی را طی کرد و باشگاه پاری سن ژرمن باید گران ترین فوتبالیست جهان را به ارزش 180 میلیون یورو مجانی به باشگاه رئال بدهد.

اوجوگو پرتغال می نویسد که مدیریت باشگاه پورتو اگر در تابستان گذشته بهتر مدیریت می کرد و طارمی را می فروخت، می توانست 16 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

اما نشریه پرتغالی رکورد گزارش می دهد که اگر پورتو تابستان گذشته طارمی را به میلان می فروخت، جایگزین مناسبی برای این بازیکن در خط حمله خود نداشت و از جام قهرمانی کنار می رفت.

سایت پورتو نیوز می نویسد که مدیریت باشگاه پورتو می تواند یک سال قبل از پایان قرارداد طارمی با او مذاکره کرده و آن را تمدید کند و از سوی دیگر با جذب مهاجمان جدید، جایگزینی برای او در آینده پیدا کند. با دور نگه داشتن طارمی از جام قهرمانی در این فصل، آنها را پشت سر نمی گذارند و با فروش این بازیکن در تابستان آینده دستشان خالی نمی ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.