افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ضررهای مک دونالد همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 232032
ضررهای مک دونالد همچنان ادامه دارد

یان باردن، مدیر مالی مک‌دونالد، گفت که فروش بین‌المللی این برند در این سه‌ماهه به‌طور متوالی کاهش خواهد یافت. این کاهش را به کمپین های تحریم مک دونالد در غرب آسیا و تقاضای ضعیف در چین نسبت داد که باعث شد سهام این شرکت در معاملات اولیه 2 درصد کاهش یابد. بر اساس گزارش عرب […]

یان باردن، مدیر مالی مک‌دونالد، گفت که فروش بین‌المللی این برند در این سه‌ماهه به‌طور متوالی کاهش خواهد یافت. این کاهش را به کمپین های تحریم مک دونالد در غرب آسیا و تقاضای ضعیف در چین نسبت داد که باعث شد سهام این شرکت در معاملات اولیه 2 درصد کاهش یابد.

بر اساس گزارش عرب پست، بوردن در کنفرانس جهانی مصرف کننده و خرده فروشی UBS افزود: فروش قابل مقایسه در سه ماهه اول (2024) در بازارهای مک دونالد اندکی کمتر از سه ماهه قبل خواهد بود.

بوردن گفت: «ما هنوز با تأثیرات جنگ در خاورمیانه سروکار داریم، اما امسال نیز شاهد شروع کندی در چین هستیم».

نکته قابل توجه این است که مک دونالد و سایر برندهای بزرگ بین المللی در معرض خشم جهان اسلام و غرب به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه قرار گرفتند.

مک دونالد از 7 اکتبر 2023 به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی غذا و نوشیدنی رایگان اهدا می کند.

از سوی دیگر، جنبش بایکوت اسرائیل (BDS) رستوران‌های زنجیره‌ای معروف را در فهرست شرکت‌هایی قرار داد که می‌خواهند تحریم کنند، زیرا این شرکت‌ها در نسل‌کشی و آپارتایدی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهد، شریک هستند.

تحریم مک دونالد در کشورهای اسلامی آنقدر بر مک دونالد فشار وارد کرده است که ماه گذشته کریس کمپینسکی، مدیر عامل غول جهانی فست فود، هشدار داد که اطلاعات نادرست در خاورمیانه و جاهای دیگر به زنجیره رستوران های فروش مک دونالد آسیب رسانده است.

علاوه بر تحریم مشتریان، مک دونالد مجبور به کاهش موقت ساعات کاری یا بستن برخی از مکان های خود به دلیل اعتراضات شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.