در حالی که کاروان استقلال با پرواز ویژه از خرم آباد به تهران بازگشت، در فرودگاه مهرآباد، هواداران معترض استقلال با چند تن از کادر فنی و تدارکاتی استقلال درگیر شدند.

هواداران استقلال ضمن اعتراض به عملکرد این تیم و شکست مقابل خیبر به بازیکنان و کادر فنی معترض بودند. در همین حین یکی از هواداران رو به سهراب بختیاری زاده کرد و گفت که باید به سوالات من پاسخ دهید، با مشت به سینه او زد و با سهراب بختیاری زاده درگیری لفظی پیدا کرد که در نهایت به نشانه حمایت از هواداران بختیاری زاده، چند تن از عوامل تدارکات تیم کشته شدند. معترضان استقلالی با هم درگیر شدند و درگیری بین آنها رخ داد.

با توجه به افزایش دامنه درگیری بین هواداران و اعضای باشگاه، پلیس فرودگاه مهرآباد وارد عمل شد و میانجیگری کرد. پلیس فرودگاه از هوادار کتک خورده استقلال خواست اگر شکایتی داشت شکایت کند. این هوادار گفت از کسی که عضو باشگاه استقلال باشد و لباس این تیم را بپوشد شکایت نمی کند و ماجرا به پایان رسید. تعهد بین طرفین

در نهایت بازیکنان و کادرفنی بدون صحبت با خبرنگاران فرودگاه را ترک کردند. استقلالی ها قرار بود امشب در خرم آباد بمانند اما به دلیل باز شدن پروازها توانستند به تهران بازگردند.




  • آزار شیطانی زن جوان با تهدید اسیدپاشی! / من محیا هستم، 17 سالمه!