افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

ضربات مهلک مقاومت فلسطین به اشغالگران غزه و کرانه باختری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409834
ضربات مهلک مقاومت فلسطین به اشغالگران غزه و کرانه باختری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع صهیونیستی به ضربات مهلک رزمندگان مقاومت فلسطین به سربازان این رژیم در غزه اذعان کردند. رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن 3 نظامی بر اثر انفجار تانک در عملیات مقاومت در شمال نوار غزه خبر دادند. از طرفی گردان ها قسام بیان کرد که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع صهیونیستی به ضربات مهلک رزمندگان مقاومت فلسطین به سربازان این رژیم در غزه اذعان کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن 3 نظامی بر اثر انفجار تانک در عملیات مقاومت در شمال نوار غزه خبر دادند.

از طرفی گردان ها قسام بیان کرد که خودروی زرهی اسرائیل در خیابان القاصیب در کمپ جبالیا در شمال نوار غزه با بمب شوآز اشاره کرده است

همچنین بری اورشلیم شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که یکی از تک تیراندازان آن یک نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه به هلاکت رساند. جبالیا در شمال نوار غزه مورد حمله قرار گرفته است.

سارایا اورشلیم او همچنین مدعی شد که جنگنده هایش یک بولدوزر نظامی اسرائیلی را در خیابان دیده اند. آلزاکا در شرق جبالیا در شمال نوار غزه با گلوله”آر پ آره« اشاره کرده اند

گردان‌های قدس همچنین اعلام کردند که جنگنده‌های آنها یک خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را در نزدیکی ایستگاه منهدم کردند. البراوی آیه بلند شد در شمال نوار غزه با دو بمب از پیش نصب شده حمله کردند.

از رسانه های دیگر رژیم صهیونیستی اعلام کردند هالل آفادیا سرباز اسرائیلی که در شهر زندگی می کند. بروکل او در شمال کرانه باختری در درگیری‌های نوار غزه کشته شد.

این در حالی که ایستگاه رادیویی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه نظامی در نزدیکی این شهرک شلیک کرد پناهگاه شما آنها در شمال کرانه باختری گزارش دادند.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: افراد مسلح پس از تیراندازی به این پایگاه، منطقه را ترک کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.