افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ضایعات تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی.

  • کد خبر : 275920
ضایعات تجهیزات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی.

به گزارش خبرآنلاین، فرشته میرزازاده افزود: وجود انبارهای اختصاص داده شده به انبار و نگهداری دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی ضروری است. سلامت نیوز در خبری نوشت: وی گفت: طی چند ماه گذشته کمک های لازم برای ایجاد این انبارها به گروه های غذا و داروی دانشگاه های علوم […]

به گزارش خبرآنلاین، فرشته میرزازاده افزود: وجود انبارهای اختصاص داده شده به انبار و نگهداری دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی ضروری است.

سلامت نیوز در خبری نوشت: وی گفت: طی چند ماه گذشته کمک های لازم برای ایجاد این انبارها به گروه های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که فاقد انبار بودند، صورت گرفته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو بر لزوم وجود انبارهایی برای نگهداری و نگهداری دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

وی از خرید متمرکز تجهیزات پزشکی دفاع کرد و گفت: تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها باید به صورت متمرکز و با هدف خاصی خریداری شود. لازم است از خرید کالاهای بی کیفیت و غیراصیل خودداری شود و در عین حال میزان خرید برابر با مصرف باشد تا اتلاف منابع نیز کاهش یابد.

میرزازاده ادامه داد: در برخی از دانشگاه های علوم پزشکی برخی از اموال دانشگاه ها در حوزه تجهیزات پزشکی بیش از یک سال ذخیره می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو تصریح کرد: نگهداری ملزومات و تجهیزات پزشکی باید در انبارهای مناسب باشد.

وی افزود: طی دو سال گذشته از تمامی دانشگاه های علوم پزشکی بازدید شده و اقدامات لازم برای ایجاد انبار در هر دانشگاهی که انبار تجهیزات پزشکی نداشته باشد، انجام شده است.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.