افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

صورت خود را بدون جراحی بلند کنید؛ زیرا با کانسیلر می توانید پوستی شاداب و جوان داشته باشید!

  • کد خبر : 21844
صورت خود را بدون جراحی بلند کنید؛  زیرا با کانسیلر می توانید پوستی شاداب و جوان داشته باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید پوست نقش اساسی در زیبایی چهره دارد، زیرا داشتن حلقه های تیره، قرمزی، جوش و لک می تواند طراوت و شادابی صورت شما را کاهش دهد. کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که انواع لکه ها، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید پوست نقش اساسی در زیبایی چهره دارد، زیرا داشتن حلقه های تیره، قرمزی، جوش و لک می تواند طراوت و شادابی صورت شما را کاهش دهد. کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که انواع لکه ها، لک ها و سیاهی دور چشم را به خوبی می پوشاند. اگرچه در نگاه اول کانسیلر بسیار شبیه کرم پودر به نظر می رسد، اما در واقع ضخیم تر از آن است و لکه هایی را که کرم پودر قادر به پوشاندن آنها نیست به خوبی می پوشاند. پس فراموش نکنید که آرایش حرفه ای نیاز به پایه ای حرفه ای و در نتیجه پوستی شفاف و شاداب دارد، زیرا همانطور که می دانید پوست صورت مانند یک بوم است که هر چه تمیزتر و صاف تر باشد نتیجه بهتری حاصل می شود. . کانسیلرها انواع مختلفی دارند، بنابراین قبل از انتخاب کانسیلر، بهتر است اطلاعات کافی در مورد نوع پوست و انواع کانسیلرهای خود داشته باشید. کانسیلرها وظیفه اصلاح رنگ، زیرسازی و حتی پوست را قبل از آرایش انجام می دهند.

پس حواستان باشد که استفاده از کانسیلرهای بی کیفیت به جای پاک کردن لکه ها و لکه های تیره را برجسته تر می کند، پس در انتخاب و استفاده از کانسیلر بسیار دقت کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کانسیلرها و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید.

کانسیلر

چگونه با کانسیلر صورت را بلند کنیم؟

اولین قدم در استفاده از کانسیلر این است که پوست خود را برای آرایش با شستن و تمیز کردن پوست با روش مناسب پوست خود آماده کنید. در مرحله بعد از یک برس کانسیلر مخصوص استفاده کنید و آن را زیر چشم ها و نقاط تیره اطراف آن مانند گوشه چشم و اطراف بینی بزنید. برای لیفت چشم و صورت بهتر است کانسیلر را به صورت مثلثی، یعنی یک مثلث کوچک در گوشه داخلی و یک مثلث بزرگ در گوشه بیرونی بزنید و به سمت بالا بکشید. سپس، کانسیلر را با یک حرکت ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشید. در تصویر زیر تمامی نقاطی که باید با کانسیلر پوشانده شوند برای شما مشخص شده است.

کانسیلر

کانسیلر

مایع اصلاحی؛ از آرایش حرفه ای استفاده کنید

کانسیلر مایع یکی از محبوب ترین انواع کانسیلر است زیرا پوشش قابل توجهی دارد و برای همه پوست ها به جز پوست های خیلی خشک مناسب است. کانسیلر مایع بهترین گزینه برای پوشاندن جای جوش است، چرا که نسبت به مدل های دیگر حالت کیک کمتری دارد و منافذ را کمتر می بندد، چیزی که در کانسیلرهای استیک بسیار رایج است. بنابراین اگر به کانسیلری با پوشانندگی بالا و ظاهری طبیعی برای کرم پودر خود نیاز دارید، کانسیلر مایع بهترین گزینه برای شماست. هنگام آرایش حرفه ای و آماده شدن برای مهمانی، کانسیلر مایع می تواند نجات دهنده شما باشد.

کانسیلر

کانسیلر

کانسیلر چسبنده; کانسیلر را به راحتی و به سرعت اعمال کنید

کانسیلر چسبنده به دلیل اینکه بافتی نیمه جامد دارد معمولا رنگدانه دارد و بافتی ضخیم و کرمی دارد. این نوع کانسیلر را می توان به صورت خطی یا بر روی پوست مالیده و سپس با انواع اسفنج ها یا برس ها ترکیب کرد. البته فراموش نکنید که این نوع کانسیلر پوشانندگی بیشتری نسبت به نوع تاپ دارد و منافذ پوست را کاملا می بندد، بنابراین مصرف آن برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند توصیه نمی شود. افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع تاپ یعنی مایع برای کرم پودر استفاده کنند.

کانسیلر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.