افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

صهیونیست ها غریق ننگین خود را نابود می کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371046
صهیونیست ها غریق ننگین خود را نابود می کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان هرمزگان حماسه های بزرگی را در طول دوران آفریدند. دفاع مقدس که فداکاری شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رئیسی در برابر آمریکایی ها نمونه بارز رشادت های مردم هرمزگان است. […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان هرمزگان حماسه های بزرگی را در طول دوران آفریدند. دفاع مقدس که فداکاری شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رئیسی در برابر آمریکایی ها نمونه بارز رشادت های مردم هرمزگان است.

وی افزود: امروز پیام دفاع مقدس جهانی شده و مردم دنیا این پیام را دریافت کرده اند که تسلیم ظلم مستکبران نشوند. برده داری جهان خواران را بپذیرید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز آزادی خواهی در دنیا به وضوح نمایان است و این نتیجه دفاعی است که ملت ایران از خود نشان دادند و با حضور در جبهه های خیر علیه باطل گسترش یافتند. رسیدن آنها به جبهه های لبنان و فلسطین.

سردار نقدی گفت: امروز شاهد تفنگ در دست یک جوان اردنی هستیم و با حمله به دشمن حماسه می آفریند، این از برکات دفاع مقدس است.

وی با اشاره به شباهت هفته وحدت با هفته دفاع مقدس افزود: ما نیز باید بر وحدت پافشاری کنیم تا همه آزادی خواهانی که قیام کرده اند به ویژه در امت اسلامی یکپارچه کار دشمنان را به پایان برسانند . .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تحمل ملت ها برای حمله چند موشکی به رژیم صهیونیستی گذشته است و این رژیم باید از صحنه روزگار محو شود و راهی جز این نیست که برای همیشه از بین برود. کامل شده است. از روی زمین و خوشبختانه بعد از هر ضربه کسانی که در مقابل آنها مقاومت می کنند خود نیز ضربه ای می خورند.

نقدی تصریح کرد: صهیونیست ها با اقدامات اخیر خود رژه های ننگین خود را از بین می برند و جنایاتی که همه جهان را مجبور به مقابله با صهیونیست ها کرده است، کار آنها را کامل می کند.

وی خاطرنشان کرد: انتقام جمهوری اسلامی ایران از ریخته شدن خون شهید اسماعیل هانیه فراتر از پاسخ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.