افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

صهیونیست ها خواهان پیروزی کدام نامزد در انتخابات آمریکا هستند؟

  • کد خبر : 388055
صهیونیست ها خواهان پیروزی کدام نامزد در انتخابات آمریکا هستند؟

به گزارش مانیبان، نتایج نظرسنجی موسسه تحقیقاتی لانگر و پژوهشگاه افکار عمومی اسرائیل (PORI) نشان می دهد که اکثریت صهیونیست ها بر این باورند که «دونالد ترامپ» در مقایسه با «کامالا» گزینه بهتری برای امنیت رژیم اسرائیل است. هریس” و ترجیح می دهند ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود. بر اساس گزارش […]


به گزارش مانیبان، نتایج نظرسنجی موسسه تحقیقاتی لانگر و پژوهشگاه افکار عمومی اسرائیل (PORI) نشان می دهد که اکثریت صهیونیست ها بر این باورند که «دونالد ترامپ» در مقایسه با «کامالا» گزینه بهتری برای امنیت رژیم اسرائیل است. هریس” و ترجیح می دهند ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود.

بر اساس گزارش شبکه آمریکایی «ای‌بی‌سی»، بر اساس تحقیقات جدید، 58 درصد از اسرائیلی‌هایی که در این نظرسنجی در ماه سپتامبر (ماه گذشته) شرکت کردند، تاکید کردند که ترامپ گزینه بهتری برای حفظ امنیت اسرائیل است. 20 درصد این نظر را در مورد هریس داشتند.

54 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که اگر در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا حق رای داشتند، به ترامپ رای می دادند و 24 درصد گفتند که به هریس رای می دهند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 88 درصد از صهیونیست‌های حامی ائتلاف حاکم تحت رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفته‌اند که اگر انتخابات در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود، ترامپ را گزینه بهتری برای رژیم صهیونیستی می‌دانند. امنیت رژیم صهیونیستی و 84 درصد گفته اند ترامپ گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری آمریکا است که می شناسند.

نظرسنجی ذکر شده در بالا بین 8 تا 22 سپتامبر بین 11012 صهیونیست به زبان عبری و عربی انجام شد.

دونالد ترامپ همواره در تریبون های مختلف خود را به عنوان یکی از بزرگترین حامیان رژیم صهیونیستی معرفی کرده و اقدامات بسیاری از جمله تلاش برای برقراری روابط دوستانه بین کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی تحت عنوان پیمان ابراهیمی انجام داده است.

اخیرا ترامپ از هریس رقیب دموکرات خود انتقاد کرده و گفته است که اگر کامالا هریس در انتخابات بعدی آمریکا پیروز شود، اسرائیل ناپدید خواهد شد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.