افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

صهیونیست ها به اهداف حمله به بیروت نخواهند رسید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369718
صهیونیست ها به اهداف حمله به بیروت نخواهند رسید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت حمله کرد و به یک منطقه مسکونی مملو از جمعیت حمله کرد که منجر به شهادت شهیدان شد. چند لبنانی و مجروح شدن تعدادی دیگر حلقه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت حمله کرد و به یک منطقه مسکونی مملو از جمعیت حمله کرد که منجر به شهادت شهیدان شد. چند لبنانی و مجروح شدن تعدادی دیگر حلقه ارتباطی بین جنایات متعدد صهیونیست ها و نقض تمامیت ارضی لبنان و تلاش برای گسترش تجاوزات علیه این کشور تلقی شد.

در این بیانیه تاکید شده است که اقدامات رژیم صهیونیستی و گسترش حملات این رژیم به مناطق مسکونی در پی انفجار رسانه های الکترونیکی با هدف به جا گذاشتن بیشترین قربانیان انجام می شود و هیچ تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان ایجاد نمی کند.

بر اساس این بیانیه، صهیونیست ها به جنایات وحشیانه و نسل کشی خود در غزه و کرانه باختری ادامه می دهند و همه این اقدامات نقض آشکار موازین و قوانین انسانی و بین المللی و جنایات جنگی است که نیازمند اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این جنایات است. اقدامات و قضاوت نویسندگان آنها.

حماس با ابراز همبستگی با حزب‌الله و مقاومت لبنان، از اصرار آنان بر حفظ ارزش‌های قومی، مذهبی و انسانی و حمایت از غزه قدردانی کرد و تاکید کرد که این جنایت فاشیستی به اهداف خود نمی‌رسد و مقاومت به مسیر خود به سوی آزادی و رهایی کامل ادامه خواهد داد. و نابودی پروژه صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داشت.

ساعتی پیش رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت حمله موشکی کرد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که هدف حمله در حومه بیروت، ابراهیم عقیل، فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان و همچنین فرماندهان طراح محاصره الجلیل بوده است. .

وزارت بهداشت لبنان از کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 66 نفر در این حمله خبر داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.