افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

صهیونیست ها از جنگ فرار می کنند از عسکلون تا پرتغال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 151194
صهیونیست ها از جنگ فرار می کنند  از عسکلون تا پرتغال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، الجزیره در گزارش زیر به بررسی فرار صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی و اقدام آنها برای دریافت پناهندگی از کشورهای مختلف جهان پرداخته است. در حالی که جنگ غزه وارد سومین ماه خود می شود، صهیونیست ها به دنبال پناهندگی در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی هستند. آنها به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، الجزیره در گزارش زیر به بررسی فرار صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی و اقدام آنها برای دریافت پناهندگی از کشورهای مختلف جهان پرداخته است.

در حالی که جنگ غزه وارد سومین ماه خود می شود، صهیونیست ها به دنبال پناهندگی در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی هستند. آنها به خرید ملک در کشورهای اروپایی متوسل شده اند. بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره مهاجرت و اقامت رژیم صهیونیستی، نزدیک به 370 هزار صهیونیست از آغاز نبرد الاقصی در 7 اکتبر تا پایان آبان ماه گذشته اراضی اشغالی را ترک کرده اند.

فرار صهیونیست ها از جنگ.

روزنامه عبری زبان تایم اسرائیل در گزارشی اعتراف کرد که اگر تعداد صهیونیست هایی که پس از جنگ وارد سرزمین های اشغالی شده اند را از تعداد کسانی که سرزمین های اشغالی را ترک کرده و هنوز برنگشته اند کم کنیم، مشخص می شود که نیمی از میلیون ها صهیونیست فلسطین اشغالی را ترک کرده اند و در واقع مهاجرت معکوس رخ داده است.

از اشکلون تا پرتغال

روزنامه عبری زبان مارکر در گفت و گو با یک صهیونیست 34 ساله به نام جولی نوشت که او چند روز پیش به دلیل جنگ با غزه از عسکلون به پرتغال گریخت و قصد بازگشت به سرزمین های اشغالی را ندارد.

جولی گفت: در سال 1995 به همراه پدرم از فرانسه به عسکلون مهاجرت کردیم. منطقه ای که هنوز در محدوده شلیک موشک های غزه است. بارها فرار کرده و به عسقلان برگشته ام.

شلومیت لین، سردبیر مقاله روزنامه مارکر، تاکید کرد: اسرائیلی هایی که اکتبر گذشته گریختند، امکان خرید ملک در یونان، قبرس و پرتغال را نه تنها برای سرمایه گذاری، بلکه برای زندگی و اقامت در نظر گرفته اند.

به نوشته روزنامه مارکر، بسیاری از صهیونیست ها در کوتاه مدت و بلندمدت سرزمین های اشغالی را رها کرده اند و با گزینه اجاره آنها مواجه شده اند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نتیجه جنگ، تعداد زیادی از صهیونیست ها از پرتغال درخواست پناهندگی کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.